Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

DJ(traktor 2PRO), ong 200-300EU 2e hands

Pagina: 1
Acties:

• lunaticz0r
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 19:06
Ik heb in de topic titel al mn best gedaan aan te geven wat ik zoek
Ik ben een hobby DJ die een laptop zoekt om mee te browsen op het web, filmpjes bekijken op YT en het belangrijkst : TRAKTOR 2 PRO draaien zonder hapering (of iig weinig tot nooit).

Aangezien ik krap bij kas zit maar al eigenlijk een jaar een laptop wil omdat ik mijn pc het liefst alleen voor grafische productie wil gebruiken. en deze laptop dus om lekker aan te kloten om het zo even te zeggen(typen).

ik heb al een aantal voorstellen gehad van mensen hier en zal deze laptops met prijs hieronder neerzetten en hoop dus dat de aardige mensen hier mij een advies kunnen geven welke het beste is qua keuze en/of een andere laptop voorstellen etc...ik ben echt bereid meer te betalen dan 200euro maar dan graag wel met goede reden waarom :)

Hier de verschillende laptops met info

1. Lenovo Thinkpad T61
- 14.1" 1400x900 beeldscherm
- Core 2 duo T8100
- 4GB geheugen
- nieuwe 500GB Harddisk
- Wndows 7 professional 64-bits pre installed (niet geactiveerd)
- Nieuwe replacement accu
- nieuwe replacement oplader
- laptop in goede staat, enkel gebruikerssporen op de behuizing
Prijs is €189,- inclusief BTW, excl verzenden.Factuur wordt meegeleverd.

2. HP Compaq 6710b GB886EA (V&A aangeboden: HP Compaq 6710b GB886EA)
€120,- maar heeft dus scheuren in eht scherm..niet zon fan van eigenlijk.

3. HP 620 (WT253EA)(pricewatch: HP 620 (WT253EA)
EUR : 220,-

4. Acer Aspire 5349-B814G50MI (V&A aangeboden: Acer Aspire 5349-B814G50MI)
EUR 175,-

5. Aspire 5738G
- core 2 duo: T6500 (2.1 GHz 800Mhz FSB)
-ATI Mobility HD4570
-4GB DDR2 Ram
-320Gb HDD
-En DVD drive.

6. HP Elitebook 6930p
- P8400 CPU met IGP van Intel in
- 8 GB RAM
250,-

dat zijn de aangeboden laptoips die ik in mijn oog heb...iemand ideetjes? alvast bedankt natuurlijk! Hoop dat iemand mij hieruit kan helpen :)

Verwijderd

Vergelijk de verschillende CPU's via deze sites:
http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php
http://www.notebookcheck.net/ (makkelijkste zoeken door in Google notebookcheck + [cpu] in te voeren)

• lunaticz0r
thanks voor het antwoord en websites.
Ik heb echter het probleem dat deze prijzen tweedehands zijn, en de laptops gebruikt zijn en ik zou dus niet weten welke het meeste bij mijn programma past! Ik zou de laptops wel nieuw kunnen vergelijken maar dan kom ik niet op de beste uit voor mij snap je?
Maasr alsnog super bedankt en ik ga het alsnog morgen even proberen kijken waar ik op uit kom :)

Verwijderd

Je moet puur de processors met elkaar vergelijken. Sowieso zou ik een laptop kopen met 4GB geheugen. De rest is bij allemaal ongeveer wel hetzelfde.

• lunaticz0r
Ahh oke! Ik hoorde mensen het hebben over inpyt lag, is dat ook een probleem dat over de proc. Gaat? Thanks!