Sinds een tijdje ontvangt mijn subwoofer een of andere radio kanaal. Omdat een subwoofer nogal een slechte weergever is voor stemmen enzo versta ik er geen fluit van natuurlijk, maar het het begint nu steeds harder te worden, en dat is best irritant. Hij doet dit overigens ongeacht of de receiver aan staat, dus ik denk niet dat het probleem daar in zit.
Nou zou ik hier graag eens iets aan doen, maar wat precies?? Moet ik hem schoonmaken van binnen? Anders aansluiten? Betere aarde?
Ik heb geen idee wat ik moet doen.
Het gaat om een REL strata 3, welke onderdeel uitmaakt van een HT systeem met een Denon receiver en 2 Vincent SP996 eindversterkers voor de voorkanalen. De REL zit nu aangesloten via de normale subwoofer aansluiting op de receiver, en met de bekende REL kabel vanuit de luidsprekeruitgangen van de Vincent's. Hij wordt gevoed door de standaard voedingskabel, in een ongeaard stopcontact.
Nou zou ik hier graag eens iets aan doen, maar wat precies?? Moet ik hem schoonmaken van binnen? Anders aansluiten? Betere aarde?
Ik heb geen idee wat ik moet doen.
Het gaat om een REL strata 3, welke onderdeel uitmaakt van een HT systeem met een Denon receiver en 2 Vincent SP996 eindversterkers voor de voorkanalen. De REL zit nu aangesloten via de normale subwoofer aansluiting op de receiver, en met de bekende REL kabel vanuit de luidsprekeruitgangen van de Vincent's. Hij wordt gevoed door de standaard voedingskabel, in een ongeaard stopcontact.
[ Voor 6% gewijzigd door Gemineye op 12-03-2014 21:16 ]
KEF; if it's not what you're made of, you're not what I'm looking for. You are willing but unable to give me any more..