Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Tweakers video's niet meer te streamen

Pagina: 1
Acties:

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:21

J-P

Syntax erro....

Topicstarter
Sinds vandaag kan ik niet meer de video's op Tweakers (via mobiele site) via upnp streaken naar mijn HTPC.

Vroeger stond er onder de video's nog de mogelijkheid om de streamlocatie voor verschillende resoluties te selecteren. Die kon ik vervolgens via upnp naar mijn HTPC versturen.

Zouden jullie deze optie in de nieuwe layout (scores/sterren op de eerste pagina) weer willen toevoegen?

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:11

rob_erwt

What does this button do?

Dat is meer iets voor Stoute Bugs. Ik verplaats hem dus even.

Overigens komt dat omdat ondertussen alle (mobiele) browsers de S1 videoplayer ondersteunen. Ik denk niet dat we de losse linkjes terug gaan brengen, maar dat is meer iets voor het productteam, dus ik zal ze even wijzen op dit topic.

[ Voor 67% gewijzigd door rob_erwt op 13-03-2014 13:46 ]

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:06

crisp

Devver

Pixelated

@rob_erwt: niet alle mobiele browsers hoor ;) Maar de afgelopen release hebben we de gewone S1 player wel enabled voor Chrome op Android. In de stock browser zou je nog wel de directe links naar de stream moeten krijgen.

Intentionally left blank

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:24
Eventjes switchen naar stock android browser en je hebt ze weer. ;) Voor Chrome for Android serveren we weer de StreamOne player, die we een tijdje niet hebben geserveerd omdat er een kritieke bug in die browser zat mbt het full screen afspelen van een video. Nu die bug in Chrome is opgelost, kunnen we weer wel de S1 player gebruiken

/spuit 11, crisp was me voor

[ Voor 4% gewijzigd door Misha op 13-03-2014 13:55 ]

• J-P

J-P

Syntax erro....

Topicstarter
OK, maar zien jullie een standaard optie om de link te retrieven (waardoor deze is te streamen) niet als een meerwaarde en waardevolle toevoeging?

• Misha
Ik kan me goed voorstellen dat het voor dit soort situaties erg handig kan zijn, maar we zouden dan niet een preroll of iets dergelijks er voor kunnen zetten, en laat dat nou net een bron van onze inkomsten zijn waardoor er überhaupt video's op Tweakers te zien zijn ;)

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 23:07

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Zomaar een idee: Linkjes voor abos een mogelijkheid?

[ Voor 19% gewijzigd door Ultraman op 14-03-2014 19:00 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• Misha
Voor abo's zou het verhaal inderdaad anders zijn, gezien zij de advertenties hebben 'afgekocht'. Het zou iets kunnen zijn om mee te nemen in een ander projectje waar ik nu nog niet teveel over uit kan laten :)

• J-P

J-P

Syntax erro....

Topicstarter
Misha schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 19:09:
Voor abo's zou het verhaal inderdaad anders zijn, gezien zij de advertenties hebben 'afgekocht'. Het zou iets kunnen zijn om mee te nemen in een ander projectje waar ik nu nog niet teveel over uit kan laten :)
Ondertussen ben ik zelf ook abonnee {hint hint ;) }

Afgezien daarvan kan ik de laatste tijd geen filmpjes van Tweakers meer afspelen op mijn telefoon (Nexus 5, Android 4.4.4, Chrome). Als ik op de play knop druk gebeurd er niets. Indien het helpt kan ik er een filmpje van maken. Maar ook hier zou een directe link naar de stream kunnen helpen.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:06

crisp

Devver

Pixelated

J-P schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:42:
[...]

Ondertussen ben ik zelf ook abonnee {hint hint ;) }

Afgezien daarvan kan ik de laatste tijd geen filmpjes van Tweakers meer afspelen op mijn telefoon (Nexus 5, Android 4.4.4, Chrome). Als ik op de play knop druk gebeurd er niets. Indien het helpt kan ik er een filmpje van maken. Maar ook hier zou een directe link naar de stream kunnen helpen.
Ben je wel ingelogged op Tweakers op je Nexus? Alleen dan kunnen we je een player-versie serveren zonder ad-related shizzle...

Intentionally left blank

• J-P

J-P

Syntax erro....

Topicstarter
crisp schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:04:
[...]

Ben je wel ingelogged op Tweakers op je Nexus? Alleen dan kunnen we je een player-versie serveren zonder ad-related shizzle...
Yep:
[YouTube: http://youtu.be/94fLtGvblbA]

Bij andere websites heb ik dit probleem niet.
Wat wel weer grappig is, deze video (die ik zelf via YouTube heb geupload) kan ik wel makkelijk afspelen op mijn mobiel.

[ Voor 14% gewijzigd door J-P op 21-08-2014 20:14 ]

• J-P

J-P

Syntax erro....

Topicstarter
Volgens mij zijn er aanpassingen gedaan aan de videoplayer.
Op mijn telefoon doen de video's het weer, al kan ik ze nog steeds niet streamen.

Pagina: 1