(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ
Overigens komt dat omdat ondertussen alle (mobiele) browsers de S1 videoplayer ondersteunen. Ik denk niet dat we de losse linkjes terug gaan brengen, maar dat is meer iets voor het productteam, dus ik zal ze even wijzen op dit topic.
[ Voor 67% gewijzigd door rob_erwt op 13-03-2014 13:46 ]
Never underestimate the power of stupid people in large groups
Intentionally left blank
/spuit 11, crisp was me voor
[ Voor 4% gewijzigd door Misha op 13-03-2014 13:55 ]
[ Voor 19% gewijzigd door Ultraman op 14-03-2014 19:00 ]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Ondertussen ben ik zelf ook abonnee {hint hintMisha schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 19:09:
Voor abo's zou het verhaal inderdaad anders zijn, gezien zij de advertenties hebben 'afgekocht'. Het zou iets kunnen zijn om mee te nemen in een ander projectje waar ik nu nog niet teveel over uit kan laten
Afgezien daarvan kan ik de laatste tijd geen filmpjes van Tweakers meer afspelen op mijn telefoon (Nexus 5, Android 4.4.4, Chrome). Als ik op de play knop druk gebeurd er niets. Indien het helpt kan ik er een filmpje van maken. Maar ook hier zou een directe link naar de stream kunnen helpen.
Ben je wel ingelogged op Tweakers op je Nexus? Alleen dan kunnen we je een player-versie serveren zonder ad-related shizzle...J-P schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:42:
[...]
Ondertussen ben ik zelf ook abonnee {hint hint}
Afgezien daarvan kan ik de laatste tijd geen filmpjes van Tweakers meer afspelen op mijn telefoon (Nexus 5, Android 4.4.4, Chrome). Als ik op de play knop druk gebeurd er niets. Indien het helpt kan ik er een filmpje van maken. Maar ook hier zou een directe link naar de stream kunnen helpen.
Intentionally left blank
Yep:crisp schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:04:
[...]
Ben je wel ingelogged op Tweakers op je Nexus? Alleen dan kunnen we je een player-versie serveren zonder ad-related shizzle...
[YouTube: http://youtu.be/94fLtGvblbA]
Bij andere websites heb ik dit probleem niet.
Wat wel weer grappig is, deze video (die ik zelf via YouTube heb geupload) kan ik wel makkelijk afspelen op mijn mobiel.
[ Voor 14% gewijzigd door J-P op 21-08-2014 20:14 ]
Op mijn telefoon doen de video's het weer, al kan ik ze nog steeds niet streamen.