Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb sinds kort een dell optiplex 755. er ligt een core 2 duo als processor en hij is eigenlijk gewoon nog helemaal stock. gisteren heb ik er windows zeven op geinstalleerd wat perfect draaide maar vandaag zat ik met een probleem. de computer geeft geen video output. de lampjes branden geel/oranje i.p.v. groen wat ze horen te doen als ze opstart. het lijkt of de power suply na 7 seconden afslaat. ik heb de computer als onderdeel voor onderdeel gestript totdat ik het moederbord, 1 ramstick en de power suply overhield maar hij deed het nog steeds niet. verder bleept hij niet en geeft ook geen verdere errors. ik heb ook alle kabels al nagekeken ze zaten allemaal goed en niks aan te zien.

wat kan ik proberen om dit te verhelpen

mvg. fabian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:10

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter doornemen.
Stond overigens als sticky bovenaan in dit subforum, zul je wel overheen gekeken hebben ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb daar helehaas niks gevonden wat lijkt op mijn probleem. het lijkt erop dat de voeding afslaat maar kan niks vinden wat niet klopt als ik de voeding test door de pinnen te verbinden doet hij het wel. wat is de volgende stap

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2014 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:10

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik zou zelf zeggen de boel met een ander mobo checken als dat kan. Uitsluiten enzo ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 14:48
Er zitten toch diagnostics lights op? 1,2,3,4 en dan kijken welke er branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb zonet het probleem opgelost. er zat een stofje tussen de processor en de socket. daardoor sloeg hij af en gaf hij geen errors dus ook geen lights.
Pagina: 1