Youtube?

Pagina: 1
Acties:

• Processorkoeler
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17:32

Processorkoeler

Geen stock koeler

Topicstarter
Is er iets mis met Youtube?
Eerst krijg ik overal error 500 bij het zoeken op iets. Na het verwijderen van cookies en alle andere dingen doet hij het weer goed. Alleen duurt het laden van een pagina op youtube eeuwen. Op m'n telefoon kreeg ik ook al een error dat ik ongewenste berichten naar youtube stuurde (spamm/auto search) wat niet zo is. Geen malware of iets dergelijks.

Ligt dit aan mij ofhebben meerdere mensen dit? Soms een error 502 erdoorheen krijg ik ook nog wel, dan staat er een leuke foutcode met "a team of highly trained monkes are trying to solve this problem".

Verwijderd

Kleine ikke heeft er ook last van. Ik hoop dat ze het spoedig oplossen.

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-11 18:37
Geen errors... maar ik kan op het moment niet reageren. Wel via het belletje, maar de comments on de videos staan uit. Maakt geen verschil als ik opschoon of een andere browser gebruik. Er zal wel iets met Google+ zijn is mijn vermoeden.

Verwijderd

Het lijkt weer allemaal dik in orde.

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

De monkeys hebben het weer gefixt.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:03

Mavamaarten

Omdat het kan!

Meh, soms komt er toch een 502 voorbij. Google kennende zullen ze wel op de hoogte zijn.

Android developer & dürüm-liefhebber

• MicGlou
Chris Smoove schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 19:12:
De monkeys hebben het weer gefixt.
Hier nog niet... krijg eerst een melding over dat 'veilige modus is ingeschakeld' voor een seconde en dan de melding 'Je kunt momenteel niet reageren.' Ook telkens als ik de browser afsluit en daarna weer start moet ik telkens opnieuw inloggen... verschillende browsers. De aapjes zijn nog niet klaar!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
De site werkt hier wel alleen zijn al mijn subscriptions weg. Zal vast wel weer terug komen later.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

veel 502's idd

Iperf

• MultivlaaiTaart
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-12 02:45
PilatuS schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 19:31:
De site werkt hier wel alleen zijn al mijn subscriptions weg. Zal vast wel weer terug komen later.
Had ik net ook last van. Bleek dat ik automatisch met mn andere youtube account ingelogd was :? (Volledige naam i.p.v. nickname). Misschien dat dat bij jou ook het geval is?

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:08

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik had er ook last van. Ik kon niet fatsoenlijk zoeken, en reageren was ook onmogelijk.
Nu lijkt alles weer goed te werken.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• MicGlou
Yup... idd, bij lijkt nu alles weer bij het oude. Hoef niet meer telkens opnieuw in te loggen en kan weer reageren. Ik lijk overigens wel de enige met deze problemen? Heb geen 5xx errors e.d., kon gewoon bij mijn subscripts en zoeken ging ook prima. 8)7

Toch nog iets...de banner/ribbon die je normaal gesproken opent wanneer je op je naam klikt opent nu bij mij standaard en moet em bij iedere video weer sluiten.

[ Voor 61% gewijzigd door MicGlou op 12-03-2014 19:46 ]

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:08

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

De olifanten hadden gisteren wrs iets mis gedaan en de monkeys hebben het gefixered :)

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Pagina: 1