Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-10 07:08
Voor mijn tablet ben ik op zoek naar prepay mobiel internet. Maar ik wil geen dag bundels of maand bundels want ik wil soms gewoon mijn email checken en een appje draaien. We hebben het dus over maximaal 1MB per keer. (Met soms 1 of 2x per jaar een uitloper naar 30MB)

Nu ben ik gaan zoeken. En vond ik bij de AH voor 15 cent per MB en bij de kruidvat voor 9 cent per MB. Alleen hoe ik moet opwaarden zonder telefoon is mij een raadsel.

Nou vind ik die 9 cent per MB wel goed klinken maar kan het nog goedkoper?

[ Voor 6% gewijzigd door Sen op 12-03-2014 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-10 21:12

sphere

Debian abuser

45 euro voor 500MB. Vind je het dan nog zo goed? Wat is je doel met de tablet?

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:47
Deze fout heb ik ooit eerder gemaakt, nog in de tijd dat twitter leuk was en niet elke puber het had ontdekt zei iemand ook van "oh, twitter verbruikt minder dan een 1 mb", dat loopt best wel snel op hoor, ook voor andere apps. Als ik jou was zou ik even meten hoeveel je echt gaat verbruiken.

That said, voor zover ik weet is Kruidvat het goedkoopst per MB. Als je tablet een SMS functie hebt kan je gewoon naar de winkel, krijg je een bonnetje met instructies over hoe je het activeert via SMS en kan je het zo opladen.

Volgens mij ben je veiliger uit met een dagbundel. Zo duur hoeven ze echt niet te zijn, ook al bieden steeds minder providers een dagbundel en alleen maar week en maand bundels. *bliep is de enige die een dag bundel aanbied voor 50 cent, de rest bij de grote providers zijn week en maand bundels voor 2,50 - 5 euro.

En aannemend dat je een smartphone heb, tegenwoordig kan je ook tetheren ;)

[ Voor 27% gewijzigd door polopolo150 op 12-03-2014 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-10 07:08
sphere schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 18:05:
45 euro voor 500MB. Vind je het dan nog zo goed? Wat is je doel met de tablet?
Er wordt zelfden een pagina op gezocht en het meerendeel is dus gewoon email. (Geen attachments van meerdere MB's )

Ik wil wel gewoon een melding krijgen als er een email is.

Dus dan wordt bliep wel duur met 15 euro per maand.

Geen mobiel met internet besschikbaar. Dus tethering is geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik heb zo'n Aldi MedionMobile prepay kaartje (KPN netwerk) als ik een keertje in Nederland ben. Beltegoed een jaar geldig, en je kunt voor 7.99 euro een maandpakket afnemen per keer, dan heb je 250 MB voor een maand voor 8 euro. Zat voor jouw doeleinden, en kost je 96 euro per jaar max?

Je kunt dan wel geen week/maandbundels willen, maar dan ga je betalen voor die flexibiliteit en moet je zelf de kosten in de gaten houden. Met 8 euro per maand ben je net zo makkelijk klaar.

[ Voor 19% gewijzigd door gambieter op 12-03-2014 18:49 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:47
Sen schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 18:43:
Dus dan wordt bliep wel duur met 15 euro per maand.
Maar ga je de tablet dan elke dag gebruiken? Je kan namelijk zelf de bundel aan en uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocean015
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Sen, heb jij inmiddels een sim voor je tablet gevonden? Welke is het geworden? Ben benieuwd ivm met eigen toekomstige tablet. Zoek daarvoor een prepaid optie, met een tegoed (=lees berg mbs) dat een half jaar of jaar houdbaar is. Zodat ik het incidenteel kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Sen schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 18:43:
[...]

Er wordt zelfden een pagina op gezocht en het meerendeel is dus gewoon email. (Geen attachments van meerdere MB's )
Denk ook aan achtergrondapplicaties zoals Windows Update, Dropbox, Google Drive et cetera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerten
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-10 14:24
Ik heb deze: http://mobiel.kpn.com/kpn...-prepaid-sim-only-normaal als tweede sim in mijn telefoon. (De eerste is alleen voor bellen/sms-en, en deze alleen voor internet.)
Als je per keer twee tientjes opwaardeert betaal je effectief maar 10ct per MB. Ik doe daar ongeveer driekwart jaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocean015
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Uiteindelijk heb ik een tablet (Sony Z2) inclusief een jarig abbonement gekocht. De totaal prijs voor tablet + 1 jaar abbonnement lag maar een paar tientjes hoger dan een losse tablet met 4G. Volgend jaar als het abbonement afloopt eens verder kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Aangezien dit topic omhooggekickt blijft worden zonder verdere inbreng van de topicstarter doe ik deze op slot :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.