Hallo,
Ik heb recent gegoogled naar mijn probleem.. Toen kwam ik op Malware Bytes site uit waar het netjes werd beschreven wat ook mijn probleem was;
Mijn probleem
Telkens als ik naar een website ga. Maakt niet uit welke krijg ik een pop up met "Download nu de virus scanner om een virus te verwijderen" Of "Download now this FREE app. "

Dit krijg ik misschien wel 30 keer achter elkaar aan gepushed. van de website waar ik naar googlede kwam ik tegen
of zie ik dit verkeerd?
Als ik dit op de verkeerde thread/forum deel post, mijn excuses.. wilt u mij dit informeren zodat ik hem kan verplaatsen?
Ik heb recent gegoogled naar mijn probleem.. Toen kwam ik op Malware Bytes site uit waar het netjes werd beschreven wat ook mijn probleem was;
Mijn probleem
Telkens als ik naar een website ga. Maakt niet uit welke krijg ik een pop up met "Download nu de virus scanner om een virus te verwijderen" Of "Download now this FREE app. "

Dit krijg ik misschien wel 30 keer achter elkaar aan gepushed. van de website waar ik naar googlede kwam ik tegen
Dit was dus ook zo bij mij, dood leuk ging ik naar 9gag om een foto te bekijken..We’ve recently encountered quite a few pop-ups saying our Android device is infected. These sites aren’t ones we’d expect to see malware on, so the pop-ups peaked our interest.
okee! dus het ziet er naar uit dat het dus een App is die dit mee brengt..Hmm, looks like Tapsnake can steal passwords and credit card information. Discovered in 2010, Tapsnake is real Android malware capable of spying on your location.
Along with the additional information about Tapsnake, the warning screen gives us an option to install a “Free Antivirus Security Android app.”
of zie ik dit verkeerd?
Als ik dit op de verkeerde thread/forum deel post, mijn excuses.. wilt u mij dit informeren zodat ik hem kan verplaatsen?