ik heb dus hier [Ervaringen] Deel 3 - Waterkoeling en onderdelen/setjes gekeken voor wat voor vloeistoffen gebruikt worden binnen een waterkoel combinatie. maar wat ik er niet uit kan vinden is wanneer deze ongeveer ververst moeten worden?
waar moet er op gelet worden? wat moet je voorkomen? welke combinatie van vloeistoffen gaan langer mee?
Ik heb iets gehoord dat bij Gedemineraliseerd water rond een half jaar vervangen moet zijn. maar kan het zijn dat in combinatie met autokoelvloeistoffen dit veel langer zal zijn?
verder, hoevaak zal dit er bijgevult moeten worden? ik neem aan dat deze vloeistoffen ook verdampen?
waar moet er op gelet worden? wat moet je voorkomen? welke combinatie van vloeistoffen gaan langer mee?
ingredient 1 | ingredient 2 | ververstijd? |
Gedemineraliseerd water | ? | |
Gedemineraliseerd water | 5:1 Autokoelvloeistof | ? |
Engine Ice | ? |
Ik heb iets gehoord dat bij Gedemineraliseerd water rond een half jaar vervangen moet zijn. maar kan het zijn dat in combinatie met autokoelvloeistoffen dit veel langer zal zijn?
verder, hoevaak zal dit er bijgevult moeten worden? ik neem aan dat deze vloeistoffen ook verdampen?