Low budget game pc

Pagina: 1
Acties:

• H5319Y
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-02 15:09
Beste tweakers,

Ik ben nieuw op het gebied van computers bouwen, maar heel nieuwschierig.
Dus wil ik binnenkort een low budget game pc in elkaar zetten die tenminste Call of Duty: Ghosts op medium kan draaien. Hebben jullie enkele suggesties hiervoor? Welke componenten moet ik nemen?
Hoor het graag van jullie.

• NLBUURMAN
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-01 08:40

NLBUURMAN

Het Koffiemonster

ten eerste hoort dit thuis in DAA en niet in CAA, maar goed, dat even terzijde
verder zou ik 't DAA-beleid dan even doorlezen; daarin staan een paar belangrijke dingen aan de hand waarvan je een passend systeem krijgt.
oa budget? eigen onderzoek? voorkeuren? gebruik?
wij kunnen jou wel een systeem van 1500 euro aanbieden wat 't prima kan doen, definieer Low budget voor jou en wat je eisen zijn.

R7-3700X/MSI B550 Tomahawk/32GB RAM/NZXT H440/Phanteks TC14PE/Asrock RX6600XT Challenger

• H5319Y
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-02 15:09
NLBUURMAN schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 10:52:
ten eerste hoort dit thuis in DAA en niet in CAA, maar goed, dat even terzijde
verder zou ik 't DAA-beleid dan even doorlezen; daarin staan een paar belangrijke dingen aan de hand waarvan je een passend systeem krijgt.
oa budget? eigen onderzoek? voorkeuren? gebruik?
wij kunnen jou wel een systeem van 1500 euro aanbieden wat 't prima kan doen, definieer Low budget voor jou en wat je eisen zijn.
Ik ben op dit moment bezig met zelf onderzoeken, en wilde eigenlijk ondertussen ook beetje advies van mede-tweakers. Mijn budget is ongeveer 400-500 euro, en dit omdat het mijn eerste pc wordt die ik zelf ga bouwen. Eisen zijn dat het CoD:Ghosts op med kan draaien en verder voor school-zaken gebruiken. Bij voorkeur ook dat het systeem niet luid is

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:39
Naast wat al gezegd is over het verder uitwerken van je eerste post, raad ik je aan deze Best Buy Guide door te lezen en als je op basis daarvan concrete vragen hebt of aanpassingen moet doen, die te stellen. Anders zie ik geen reden om niet het Budget Gamesysteem te nemen.

reviews: Desktop Best Buy Guide: maart 2014