Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merphixia
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-03-2023
Geachte mede tweakers,

Mijn abonnement loopt binnen de kortste keren af dus het is tijd voor een nieuwe mobiel!

Nu heb ik rondgekeken wat er op de markt is, en wat er binnenkort voor leuks bij komt. Zelf ben ik erg geintresseerd in de Samsung Galaxy S5 en de Sony Xperia Z2. Dit lijken mij 2 erg goede mobieltjes met beide hun eigen stijl. Om nu te vragen welke beter is, is een beetje een aparte vraag aangezien ze beide nog niet uit zijn.

Wel kan ik vragen wat zou jullie voorkeur zijn en waarom?

Mijn abonnement loopt met 2 maanden af dus ik kán nog even wachten..

Momenteel in het bezit van een HTC one X, dus wel toe aan wat nieuws. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
→ MAA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merphixia
Ik zag het, dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merphixia
nieuws: Gerucht: nieuwe HTC One verwijdert fm-radio

Ook dit zet mij aan het twijfelen de nieuwe HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat wil je en verwacht je zelf van je telefoon?
En hoe gebruik je hem?
Wat vind je belangrijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merphixia
Belangrijk vind ik, goede camera (voor een mobiel). Goede batterij, snel, future proof.

Ik gebruik hem het meeste voor Instagram, Whatsapp/telegram, nieuws, en skype (video).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

merphixia schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:00:
Belangrijk vind ik, goede camera (voor een mobiel). Goede batterij, snel, future proof.

Ik gebruik hem het meeste voor Instagram, Whatsapp/telegram, nieuws, en skype (video).
Elke high end android zal voldoen aan je eisen.
De HTC heeft zijn eigen uitgebreide user interface, met Blink-feed om een goed overzicht te krijgen van al je social media.
Samsung kenmerkt zich met een hele hoop experimentele apps, en ook hun eigen huisstijl en user interface.
Maar onder de motorkap, lijken alle high end androids erg op elkaar.

Als je echt wat anders wilt, zou ik ook de Iphone 5(s) overwegen, of zoiets als de blackberry Z30 of een Nokia 1020 met hele goede camera.
Alle die telefoons zij misschien een beetje vreemd, maar wel lekker,

| live and give like no one else |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou zeker niet gaan voor iets van Black Berry. Puur omdat het geen enkele aansluiting kan vinden met android. iPhone is mijn merk gewoon niet. Persoonlijk zou ik gaan voor de Xperia Z2. Puur omdat deze 3 GB ram heeft inplaats van 2 GB zoals de Galaxy S5. Ik heb nu een galaxy note 2 die rete sloom is. Heb er een kale custom op gezet en het probleem van traagheid is verdwenen. Samsung telefoons worden in de fabriek zo vol gepropt met rotzooi dat ze na een paar weken al traag beginnen te worden. één en al ellende met touchwitz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2014 @ 19:18:
Ik zou zeker niet gaan voor iets van Black Berry. Puur omdat het geen enkele aansluiting kan vinden met android. iPhone is mijn merk gewoon niet. Persoonlijk zou ik gaan voor de Xperia Z2. Puur omdat deze 3 GB ram heeft inplaats van 2 GB zoals de Galaxy S5. Ik heb nu een galaxy note 2 die rete sloom is. Heb er een kale custom op gezet en het probleem van traagheid is verdwenen. Samsung telefoons worden in de fabriek zo vol gepropt met rotzooi dat ze na een paar weken al traag beginnen te worden. één en al ellende met touchwitz
Blackberry10 heeft een zelfde menu-interface als android, en draait >95% van de android apps.
En heeft ook naast het BBos10 een runtime van android 4.2 onder de motorkap zitten,
Dus zo'n overstap is het niet.

De meeste gebruikers die overstappen van android 4.4 zijn ook positief verrast over het os en de snelheid.

| live and give like no one else |

Pagina: 1