inhoudsopgave reviews

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-10 21:28

Geckoo

Good news, everyone!

Topicstarter
met het nieuwe design heeft een revieuw nu 2 complete inhoudsopgave en 1 knop naar de volgende pagina, is dat niet wat te veel?

reviews: LG G Flex: tegenvallend technisch hoogstandje
bv de inhoudsopgave onder het stukje van wout op rechts,
onderaan de pagina een link naar de volgende pagina
en er onder wederom een inhoudsopgave.

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 08:04
Nee, we hebben bewust op beide plekken ze toegevoegd. We merkten dat de inhoudsopgave onderaan de pagina veelal over het hoofd werd gezien door (nieuwe) gebruikers. We hopen met deze plek ze duidelijk te maken dat een review op Tweakers uitgebreider is dan die van de standaard website en het waardeoordeel is gebaseerd op pagina's aan tekst. Vroeger hadden we ze overigens op dezelfde plekken staan, eigenlijk hebben we dat weer in ere hersteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-10 21:28

Geckoo

Good news, everyone!

Topicstarter
het klopt dat ze vroeger ook rechts stonden, daar was ik voorstander voor. (sterker nog volgens mij had ik daar een een post over gemaakt welke ik helaas niet kan vinden)
maar als de (nieuwe) gebruiker de index onderin niet kan vinden, waarom blijf je hem dan wel plaatsen?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Dat doen ze vast speciaal voor mij, ik lees vaak pag 1 helemaal, gevolgd door de conclusie, dit scheelt me scrollen ;) Op deze manier cater je voor diegenen die meteen naar een andere pagina willen en voor diegenen die pagina's helemaal lezen, maar toch zelf een selectie willen maken (ipv 6x volgende).

[ Voor 43% gewijzigd door Bundin op 13-03-2014 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
Inderdaad speciaal voor Bundin. :P Er zijn een aantal redenen waarom we nog steeds de inhoudsopgave onderaan plaatsen:

- We maken de site niet voor de 'nieuwe' gebruiker; ze mogen er ook gebruik van maken. Velen van jullie lezen de volledige eerste pagina en het kan vanaf daar erg handig zijn om bijvoorbeeld direct naar pagina 3 te gaan. Uiteindelijk zou ik het liefst een inhoudsopgave hebben a la HTML5rocks (http://www.html5rocks.com...estudies/buildwithchrome/), die simpelweg altijd bij de hand is ongeacht waar je in het artikel zit, maar voordat we daar zijn moeten we eerst nog wat ander werk verrichten
- Als we hem daar zouden weghalen, dan zou het betekenen dat het bij grade D & C (op de smartphones en kleine tablets) de inhoudsopgave onder een tabje komen te zitten, wat waarschijnlijk door vrij weinig mensen ontdekt zou worden. Het is ook nog eens erg irritant als je het wel weet; dat betekent dat je altijd een extra klik moet doen om naar een andere pagina dan de opvolgende te navigeren. :P Dat is natuurlijk ook op zijn beurt weer te fixen door het domweg te verplaatsen als iemand op D of C zit, maar dergelijke zaken willen we zo min mogelijk doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-10 14:26
Misha schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 19:08:
Uiteindelijk zou ik het liefst een inhoudsopgave hebben a la HTML5rocks (http://www.html5rocks.com...estudies/buildwithchrome/), die simpelweg altijd bij de hand is ongeacht waar je in het artikel zit
Ik neem aan dat deze wens geresulteerd heeft in de grote gefixeerde rode knop onderaan de window? Ik vind hem enorm irritant. Hij trekt de aandacht (als in: leidt af), staat bij smallere windows over de tekst heen, en eigenlijk zie ik sowieso het nut niet om dit permanent in beeld te hebben. Naar mijn idee is het pure beeldschermvervuiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
torp schreef op maandag 17 juli 2017 @ 11:08:
[...]

Ik neem aan dat deze wens geresulteerd heeft in de grote gefixeerde rode knop onderaan de window? Ik vind hem enorm irritant. Hij trekt de aandacht (als in: leidt af), staat bij smallere windows over de tekst heen, en eigenlijk zie ik sowieso het nut niet om dit permanent in beeld te hebben. Naar mijn idee is het pure beeldschermvervuiling.
Ik ben het niet eens met de verwoording, maar wel met de gedachte :) Het is een lelijke knop die érg veel aandacht trekt. Kan hij niet donkergrijs (zoals de balk met de social media knoppen bovenin) in plaats van tweakers-rood gemaakt worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
torp schreef op maandag 17 juli 2017 @ 11:08:
[...]

Nee, want ik werk al tijdenlang niet meer bij Tweakers :)

De huidige manier vind ik ook een beetje too much. Ik had het zelf in gedachte als een floating action button, die desgewenst pas weer verschijnt op het moment dat je intentie veranderd (bijv. als je naar boven scrollt). Maar nogmaals :Ik ben niet betrokken bij de verdere ontwikkeling van Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-10 14:26
TommyboyNL schreef op maandag 17 juli 2017 @ 11:40:
Ik ben het niet eens met de verwoording, maar wel met de gedachte :)
Wat is er mis met mijn verwoording? ;)
Misha schreef op maandag 17 juli 2017 @ 11:53:
Maar nogmaals :Ik ben niet betrokken bij de verdere ontwikkeling van Tweakers ;)
Dat geeft niet, het is niet persoonlijk. :)
Die knop komt op mij over als ondoordacht, impulsief. Toeters & bellen.
Pagina: 1