Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• LaurentS
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-08 08:01
Ik bezit een HTC One die ik momenteel gebruik met Sennheiser CX-300 II headphones. Tot nu toe was ik er altijd best tevreden over, maar echt goed vond ik deze nooit. Echter werkt sinds deze morgen enkel nog het rechteroortje. Het is dus tijd voor een nieuw setje.

Na wat research ben ik gekomen tot volgende shortlist:
pricewatch: AKG Q 350 (Zwart) 42.67€
pricewatch: Klipsch Image S4 II (Zwart) 44.99€
pricewatch: Soundmagic E10 (Zilver, Zwart) €32.40

Ze vallen alledrie binnen budget, welke zouden jullie kiezen? Ik luister voornamelijk naar dance muziek maar ook oudere hip hop liedjes en rock. Mijn smaak is dus vrij gevarieerd. Mijn voorkeur gaat op dit moment uit naar de Soundmagic maar dat is meer gebaseerd op de metalen casing en de lagere prijs dan iets anders.

Als jullie nog andere aanraders hebben, kom maar op natuurlijk.

Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com

• geert19
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-10 11:25
Is het hebben van een Mic ook belangrijk? anders kan ik de Senheiser CX 250 Aanraden. Volgens reviews hebben ze een natuurlijker geluid als de CX-300(waar ik persoonlijk geen ervaring mee heb). Ik vind ze heerlijk zitten en geluid is ook goed(naar mijn smaak)

• LaurentS
Een microfoon is niet nodig, dat gebruik ik niet.

Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com

• geert19
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-10 11:25
pricewatch: Sennheiser CX 250 (Zwart)

is dan zelfs goed binnen het budget ze zijn erg klein maar bas klinkt wel goed (maar overheerst tenminste niet)

• Thmz159
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:27
Kreeg vandaag een aanbieding in de mail: http://www.meelec.com/MEE...02509-b5069c45f0-20772225

voor 39.99$ (excl shipping) met coupon POTOFGOLD

Heb zelf Meelec's M11+ en ben er erg tevreden over. Begin zelf al te twijfelen of ik die M-Duo's niet zou bestellen :p

• Omaatjehenk
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 28-10 11:37
Thmz159 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:51:
Kreeg vandaag een aanbieding in de mail: http://www.meelec.com/MEE...02509-b5069c45f0-20772225

voor 39.99$ (excl shipping) met coupon POTOFGOLD

Heb zelf Meelec's M11+ en ben er erg tevreden over. Begin zelf al te twijfelen of ik die M-Duo's niet zou bestellen :p
Dit klinkt zeker erg leuk! Maar hoe zit het met de invoerkosten? Komen die er ook nog bovenop?

• LaurentS
Uiteindelijk heb ik er iets meer aan uitgegeven. Ik was overtuigd over de reviews van de RHA MA750, de geluidskwaliteit is uitstekend en de bouwkwaliteit fantastisch. Ik heb nog nooit in-ear oortjes gezien met zo'n dikke kabels en met een roestvrij stalen body en plug. Ook de 3 jaar garantie trok mij wel aan. Ik vermoed dat ik hier een stuk minder snel een kabelbreuk zal oplopen.

Ik heb ze sinds gisteren en na een paar uur inspelen, klinken ze heel goed. Degelijke bas, maar niet overdreven en heel helder geluid met ook een goed gedetailleerd midden.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:29

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Aud > maa

Wise enough to play the fool

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
Als je zegt dat je er iets meer aan hebt uitgegeven, waar doel je dan precies op? De RHA MA750 kosten al snel meer dan €100 geloof ik.

Ik heb ook 3 a 4 jaar de Sennheiser CX-300 II gebruikt. Ik kon ze altijd omruilen binnen de garantie bij draadbreuk en dat is dan ook zeer vaak gebeurd. Nu ben ik ook al weer een tijdje op zoek naar wat nieuws, maar ik huiver om een fors bedrag neer te tellen voor iets wat vrij snel overlijdt aan draadbreuk.

Vergeleken met de Sennheisers, hoe zitten je nieuwe headphones in je oor? Ik vond de pasvorm van de CX-300 II altijd geweldig, omdat ik mijn hoofd op een kussen kon leggen zonder last te hebben van iets bij mijn oor. Alvast bedankt.

• LaurentS
Klopt, deze kostten idd zo'n 100 euro (via amazon.co.uk gekocht). Ik ben er vrij zeker van dat deze kabel het een stuk langer gaat uithouden, die is wel 2-2.5 keer zo dik als die van de Sennheiser CX300.

Ze zitten prima vind ik, door het over-ear design en het kledingclipje heb je er totaal geen last van dat het een dikkere kabel is. Op een kussen liggen is een beetje lastiger omdat ze een stuk groter zijn dan de CX300. Ook dat er een kabel tussen uw oor en hoofd is, lijkt mij niet erg comfortabel als je er dan nog eens op gaat liggen. Verder kan ik ze alleen maar aanraden, wat een geluid.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:24

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

http://www.mp4nation.net/...0-iem-earphones-red-black

Die E10 kost als je hem gewoon hier besteld 26 euro. Ik heb daar nog nooit verzendkosten of douanekosten hoeven te betalen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Pagina: 1