Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torchwood
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-09 16:39
Sinds kort heb ik soms onder mijn accu status service battery staan en onder system info staat dat er heel weinig cyclus nog over zijn.
Nou ja niet egt raar na 3 jaar bijna 24/7 gebruikt te hebben en de laatste 2 jaar elke dag op neer in de trein, Maar nu het rare het is maar een zo af en toe en komen op cyclus bij beetje raar :X

Weet iemand hoe en wat en misschien oplossing.

Het gaat trouwens om een macbook pro 13" early 2011 2,7 ghz i7 4GB intelHD 3000 (of course)

Al vast bedankt voor de reacties en de hulp natuurlijk _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jctjepkema
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 13:39
Je hebt eigenlijk 3 keuzes

1 de diy keuze en er zelf een nieuwe accu in zetten. Goedkoopste bang for buck.
2 dit door een erkend apple service center laten doen, kost wat meer wel in een keer goed.
3 de accu laten zitten en accepteren dat hij erg slecht gaat worden en eventueel een nieuwe mbp kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torchwood
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-09 16:39
jctjepkema schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 21:58:
Je hebt eigenlijk 3 keuzes

1 de diy keuze en er zelf een nieuwe accu in zetten. Goedkoopste bang for buck.
2 dit door een erkend apple service center laten doen, kost wat meer wel in een keer goed.
3 de accu laten zitten en accepteren dat hij erg slecht gaat worden en eventueel een nieuwe mbp kopen.
Nouja dan maar keuze 3 ik heb toch altijd een stop contact in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-09 13:33

Hoite

Goed verhaal

Post eens een screenshot van Coconut Battery?

Hoelang gaat de accu nog mee bij normaal gebruik?

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 20:08
3 jaar met een accu doen is zo gek nog niet. Ik heb zelf trouwens redelijke ervaringen met de batterijdiscounters. Kom je alsnog weer 2 jaar verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 13:04
Ik heb dat de accu van mijn MBA (late 2010) wat minder wordt. Nog slechts 3 uren accu in plaats van de 8 uren die ik bij de release had. Maar van het zomer heeft deze al 4 jaar gewerkt. (Gebruik 'm gemiddeld 12 uur per dag, soms 16 uur).
Pagina: 1