Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Kraken] Rar bestand

Pagina: 1
Acties:

• thatanas
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:37
Ik heb geen idee of dit mag volgens de policy, al zou het in mijn situatie raar zijn als het niet mag.

Verhaal: ik heb een aantal jaren geleden allerlei foto's in rars gegooid met een wachtwoord erop (lang voor ik alternatieven kende) omdat ze - indertijd - gevoelig materiaal bevatten. Inmiddels is die donkere periode achter me en wil ik dolgraag bij deze foto's.

Van één rar wist ik het wachtwoord nog, maar van de rest niet meer. :(. Bestaat er een mogelijkheid om een dictionary attack te doen of een andere vorm van Brute Forcing? Iemand die hier meer ervaring mee heeft? _O_

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11 23:49
Dit is op het randje van de policy. Maar ik wil het aankijken in BV. Daarom een move.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

• torchwood
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-11 08:56
Tijdje geleden zelfde probleem gehad dit werkte voor mij: http://rar-password-recovery.net/bypass-winrar-password.html

dit programma is volgemij nog het veiligst (staat op cnet dus ga der wel van uit .... ) : http://download.cnet.com/...000-18501_4-10965719.html

[ Voor 41% gewijzigd door torchwood op 11-03-2014 21:28 ]

• thatanas
iisschots schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 21:26:
Dit is op het randje van de policy. Maar ik wil het aankijken in BV. Daarom een move.
Hartelijk dank. Inmiddels ook de tweede rar open gekregen op basis van wat ik me nog herinner. De belangrijkste krijg ik echter onmogelijk open op dit moment.

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-11 13:57
Het zou mooi zijn als je de uitkomst hier post. (Niet het wachtwoord, maar of het lukt en hoe snel het is etc)

• torchwood
ge-flopt schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 21:31:
Het zou mooi zijn als je de uitkomst hier post. (Niet het wachtwoord, maar of het lukt en hoe snel het is etc)
Ben ook wel benieuwd of het lukt ja of te neen

• thatanas
ge-flopt schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 21:31:
Dat ga ik zeker doen. Enkele voordelen:

1) Ik weet zeker dat mijn wachtwoorden nooit korter zijn geweest dan acht tekens (in dit geval een nadeel :X _O- al hoef ik niet te scannen onder de acht)

2) Ik weet dat ik altijd makkelijk te onthouden zinnen gebruik (denk terug aan die XKCD-strip) met heel af en toe cijfers. Nooit rare tekens. Dat scheelt.

3) Al mijn wachtwoorden beginnen om een emotionele reden altijd met een A en eindigen altijd op een H of een E. Romanticus, hé. :+

Dat maakt het kraken al iets makkelijker. Op dit moment doet hij 222 bruteforce pogingen per seconde, op een Celeron G1610 met 8 gig ram. Gaat over een USB 3.0 verbinding met een 500GB Extern schijfje.

• thatanas
Deze applicatie werkt verrassend goed, al heb ik zelf al het wachtwoord weten te fixen. De applicatie was er op den duur ook wel achter gekomen gok ik zo (zeker met een dictionary attack). Gelukkig hoefde het niet zo ver te komen *O*

• torchwood
thatanas schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 23:00:
Deze applicatie werkt verrassend goed, al heb ik zelf al het wachtwoord weten te fixen. De applicatie was er op den duur ook wel achter gekomen gok ik zo (zeker met een dictionary attack). Gelukkig hoefde het niet zo ver te komen *O*
MOOOOI ZO:D niet

• ELD
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

ELD

Een programma met de naam rargpu kan brute force, dictionary en een combinatie van beide uitvoeren met enorme snelheid door gebruik te maken van de GPU.

Op mijn HD4870 kon ik volgens mij iets van 6000 wachtwoorden per seconde controleren. Was toen een open source applicatie, maar is nu volgens mij commercieel.

De oude versie is denk ik nog te downloaden, maar ondersteuning voor nieuwere kaarten is er volgens mij niet.
Pagina: 1