Video onder embargo: Print je eigen goedkope microscoop

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:46

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Topicstarter
video: Print je eigen goedkope microscoop

en ik wil zo graag reageren :P

Tevens hier het wetenschappelijke artikel dat er bij hoort: http://arxiv.org/pdf/1403.1211.pdf

Overigens is 'print je eigen microscoop' misleidend: je kunt er niet zoveel mee zonder de speciale lens etc. Het is in productie zeer goedkoop te maken, maar hij is niet voor thuisgebruik.

[ Voor 50% gewijzigd door sebastius op 11-03-2014 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-10 08:32
Hmmm, vreemd. Het viel me vanmiddag ook al op dat deze nog per ongeluk onder embargo in het betreffende nieuwsartikel (nieuws: Wetenschapper maakt papieren microscoop van 35 eurocent) was gezet en Olaf heeft hem toen volgens mij gewoon live gezet. De video pagina heeft ook geen embargo-melding mee bovenaan (die alleen admins zien, de doorsnee sterveling ziet dan helemaal niets), maar als je reageert krijg je zo te zien wel de melding. Ik ga morgen eens vragen hoe hij precies live is gezet, volgens mij zou dan nog ergens een bugje kunnen zijn.

Nu eerst eens spieken of ik hem live kan knallen zonder dat hij bovenaan de listing komt :+

Edit:

Nee, het lukt me niet om die melding weg te krijgen. Sowieso had hij een wat vreemd publicatietijdstip; die stond nog in de toekomst :?, maar hij was al wel gepubliceerd. Na hem opnieuw handmatig live gezet te hebben en het publicatietijdstip voor de zekerheid in het verleden gezet te hebben, is het nog niet opgelost. Morgen eens wat dieper op in duiken, wellicht dat Kees wat in de logs kan vinden

Edit2: schopje naar Stoute Bugs trouwens, want ik denk dat dit gewoon een foutje is in het systeem

[ Voor 25% gewijzigd door Misha op 11-03-2014 20:57 ]