Beste Tweakers!
Op het moment van schrijven draai ik op 2 XFX 7770 DD's. Het bevalt me prima, maar toch wil ik meer prestaties:P
Ik heb al enige tijd zitten googlen en mijn oog viel in eerste instantie op een MSI GTX760 Hawk. Nu ik al een aantal jaar een GPU uit het rode kamp heb gehad vond ik het tijd voor een GPU uit het groene kamp, dus leek dit mij een mooie optie. Na wat door googlen kwam ik er achter dat een 7970 niet alleen een stukkie goedkoper is maar ook veel sneller!
Natuurlijk gelijk als een dwaas gaan rond kijken of de kaart nog leverbaar was. Ik stond eigenlijk op het punt om een 7970 te bestellen tot ik me bedacht dat de kaart al een aantal jaartjes oud is. Hier komen we dan ook gelijk bij mijn vraag, is het slim om nu nog deze kaart te kopen of toch voor de GTX 760 te gaan?
Mijn budget is +/- 250 keiharde knaken.
Mijn setup is als volgt:
i7 4770K @ 4.0GHz
8GB Corsair Vengeance Pro @ 1600MHz
MSI Z87-G45
OCZ Vertex 4 128GB
OCZ 700W
Mijn main gebruik van de pc is gamen.
- BF3
- BF4
- Diablo 3
- Crysis
Redelijk zware games dus. Af en toe wil ik ook nog wel eens een render maken in C4D.
Op het moment van schrijven draai ik op 2 XFX 7770 DD's. Het bevalt me prima, maar toch wil ik meer prestaties:P
Ik heb al enige tijd zitten googlen en mijn oog viel in eerste instantie op een MSI GTX760 Hawk. Nu ik al een aantal jaar een GPU uit het rode kamp heb gehad vond ik het tijd voor een GPU uit het groene kamp, dus leek dit mij een mooie optie. Na wat door googlen kwam ik er achter dat een 7970 niet alleen een stukkie goedkoper is maar ook veel sneller!
Mijn budget is +/- 250 keiharde knaken.
Mijn setup is als volgt:
i7 4770K @ 4.0GHz
8GB Corsair Vengeance Pro @ 1600MHz
MSI Z87-G45
OCZ Vertex 4 128GB
OCZ 700W
Mijn main gebruik van de pc is gamen.
- BF3
- BF4
- Diablo 3
- Crysis
Redelijk zware games dus. Af en toe wil ik ook nog wel eens een render maken in C4D.