Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Gillded
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-11 16:22
Beste tweakers,

Zelf al enige tijd blije eigenaar van een Zopo C2 platinum samen met nog 2 kameraden. Echter wil een andere kamaraad nu ook de zelfde telefoon als ons omdat wij erg positief zijn over de kwaliteit prijs verhouding. Hiermee lopen we tegen een probleem: De Zopo C2 of de ZP 980 zijn overal uitverkocht en ook bij de bekend chinese webshops ( Zoals pandawill ) zijn de telefoon's niet meer te vinden.

Weet iemand of de telefoon nog verkrijgbaar is en zoja waar ?

Alvast bedankt. :)

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:44
Banggood:
http://www.banggood.com/Z...-Phone-Black-p-90000.html

Ik denk overigens dat ze overgaan naar exemplaren met de nieuwe socs; de mt6582 en de 92.
Maar dat is wel relatief snel om de andere modellen niet meer te produceren waardoor die overal out of stock raken,

• buzzbuzz68
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:51
Kijkende op aliexpress zijn ze nog wel te koop, maar voor minder heb je de ZP980+ met de octacore processor. En voor iets meer is de ZP998 te koop. Heeft NFC, geprinte antennes en stereo speakers, maar is ook 5,5". Keuzes, keuzes... :-)

• Gillded
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-11 16:22
Ah oke, had hem alleen maar gezien als out of stock op alieexpress en banggood had ik niet aangedacht.

Had inderdaad gezien dat ik de ZP980+ kon kopen maar vroeg me af waarom deze met een octacore goedkoper is bij een naar vluchtig gekeken hebbende zelfde telefoon, iemand die dat toe kan lichten ?

Iniedergeval bedankt voor de linkjes dutchgio en buzzbuzz :).

Edit:

Op Banggood is die ook out of stock en is het de 16GB versie met 1.2ghz proccesor ( Niet de platinum versie met 1.5Ghz en 32GB ROM ).

Alieexpress kan ik hem zogauw niet meer vinden, iemand die misschien een directe link naar een niet out of stock heeft ?

[ Voor 26% gewijzigd door Gillded op 11-03-2014 16:17 . Reden: info ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
→ MAA