Sinds korte tijd ben ik met een cursus begonnen om mijn fotocamera eens wat beter te leren kennen (Eos 450D). Ik moet eerlijk zeggen dat de hobby steeds interessanter wordt. Momenteel heb ik een 18-55mm Kitlens en een 80-200mm lens.
Graag zou ik een 18-200mm lens erbij willen hebben om allround wat mee te kunnen fotograferen. Niet te duur, maar toch redelijke kwaliteit. Mogelijk dat ik in de toekomst wat meer naar specifieke objectieven ga, maar ik heb nu wat ervaring met een 18-200 opgedaan via een vriend van mij, en dat bevalt me wel aardig.
Ik kwam de volgende tegen op een V&A site met een vraagprijs ad € 100. De verkoper beweerd dat de aanschafnota aanwezig is (2010) en dat de lens hooguit 2 maal is gebruikt.
Tamron objectief voor Canon AF 18-200mm F/3.5-6.3 (IF) MACRO
Dit is de advertentieomschrijving, en komt volgens mij overeen met:
pricewatch: Tamron AF 18-200mm f/3.5-6.3 XR Di-II LD ASP IF Macro (Canon)
Mijn vraag is eigenlijk aan jullie als kenners: Is dit wat qua kwaliteit e.d.?
Een review op t.net werdt ik niet veel wijzer van. Graag zou ik enig advies van jullie kant krijgen.
Graag zou ik een 18-200mm lens erbij willen hebben om allround wat mee te kunnen fotograferen. Niet te duur, maar toch redelijke kwaliteit. Mogelijk dat ik in de toekomst wat meer naar specifieke objectieven ga, maar ik heb nu wat ervaring met een 18-200 opgedaan via een vriend van mij, en dat bevalt me wel aardig.
Ik kwam de volgende tegen op een V&A site met een vraagprijs ad € 100. De verkoper beweerd dat de aanschafnota aanwezig is (2010) en dat de lens hooguit 2 maal is gebruikt.
Tamron objectief voor Canon AF 18-200mm F/3.5-6.3 (IF) MACRO
Dit is de advertentieomschrijving, en komt volgens mij overeen met:
pricewatch: Tamron AF 18-200mm f/3.5-6.3 XR Di-II LD ASP IF Macro (Canon)
Mijn vraag is eigenlijk aan jullie als kenners: Is dit wat qua kwaliteit e.d.?
Een review op t.net werdt ik niet veel wijzer van. Graag zou ik enig advies van jullie kant krijgen.
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.