Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Chrome] master_preferences in msi

Pagina: 1
Acties:

• lepel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-10 10:42
Hoi mensen,

Het spijt me maar ik ben een leek hierin, een beetje informatie: We hebben een platform met een aantal WebRTC functies die veel worden gebruikt door oudere mensen. We zouden dolgraag deze mensen gewoon een Chrome installer geven waar onze website al als homepage is ingesteld en er al een paar bladwijzers door ons ingezet zijn.

Dit zou moeten kunnen met de Chrome Enterprise msi. Ik ben al de hele dag vanalles over het master_preferences bestand aan het lezen, ik weet precies wat ik ermee kan maar nergens vertellen ze hoe ik het aan de praat krijg. Ja, ik snap dat het in de Chrome folder moet staan en dan worden deze settings gebruikt bij de eerste start, maar hoe integreer ik dit bestand in de msi? Overal word uitgelegd waar het moet komen en wat het doet, maar nergens staat hoe je dit in je installer kunt krijgen.

Kan iemand die hier verstand van heeft dit stap-voor-stap uitleggen in jip en janneke taal?

Alvast bedankt!

Nick Betting