Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

overnamediagram maken

Pagina: 1
Acties:

• MightyMauz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-06-2024
Ik ben bezig met fusies en overnames in kaart te brengen. En om een goed overzicht te hebben, teken ik de situatie eerst op papier, maar door het hoge aantal bedrijven is de tekening erg complex: elke keer heb ik meer ruimte nodig. Dus ik denk dat ik het digitaal wil doen, maar ik weet niet welk programma ik moet gebruiken.
Hier is een voorbeeld van mijn tekeningen:
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.com/a/img19/649/aab0.jpg

Ik zou graag willen dat ik een bedrijfsnaam makkelijk kan slepen, zonder dat ik de relatie tot andere bedrijven (pijlen en jaartallen) breek, zodat ik gemakkelijk plaats kan maken en er een ander bedrijf kan tussen hangen. Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:02
MS Visio, Rationale (ooit gebruikt voor mijn studie) of enige andere random brainstorming app

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:57

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Visio zou ook mijn keuze zijn, gevolgd door Powerpoint.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

freemind... een gratis variant van Mindmap.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• MightyMauz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-06-2024
Voor de meeste programmas is het volgens mij onmogelijk om meerdere "hoofden" in een hierarchie te hebben.

Maar ik ben nu met Visio aan de slag, en dat lijkt te werken. Ik moet alleen nog even uitvogelen dat als ik een blok sleep hoe ik dan kan zeggen dat de andere blokken op hun plaats moeten blijven.

Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM