Sinds januari ben ik eigenaar van een nuc kastje met een Anysee E30 i.c.m een smargo smartreader.
Hierop zijn Openelec, Tvheadend en Oscam geinstalleerd.
In principe ben ik erg tevreden en alles werkt ook naar behoren.
Toch heb ik één 'probleem' waar ik zo niet uit kom. Als ik televisie aan het kijken ben(ongeacht de zender) heb ik last van vegende beelden. Hierbij moet je je voorstellen dat als het beeld iets van links naar rechts toont ik tijdens die beweging niets vloeiend kan zien en alles een veeg wordt.
Dit probleem treed alleen op bij live televisie kijken(Ziggo)..
Het afspelen van mijn eigen media gaat prima en geeft dit probleem niet. Daarom lijkt het mij dat Openelec in ieder geval goed geconfigureerd is en het probleem of bij de anysee/smargo ligt of bij tvheadend/oscam.
Heeft iemand hier ervaring mee? Of een richting waarin dit gezocht kan worden?
Alvast bedankt.
Hierop zijn Openelec, Tvheadend en Oscam geinstalleerd.
In principe ben ik erg tevreden en alles werkt ook naar behoren.
Toch heb ik één 'probleem' waar ik zo niet uit kom. Als ik televisie aan het kijken ben(ongeacht de zender) heb ik last van vegende beelden. Hierbij moet je je voorstellen dat als het beeld iets van links naar rechts toont ik tijdens die beweging niets vloeiend kan zien en alles een veeg wordt.
Dit probleem treed alleen op bij live televisie kijken(Ziggo)..
Het afspelen van mijn eigen media gaat prima en geeft dit probleem niet. Daarom lijkt het mij dat Openelec in ieder geval goed geconfigureerd is en het probleem of bij de anysee/smargo ligt of bij tvheadend/oscam.
Heeft iemand hier ervaring mee? Of een richting waarin dit gezocht kan worden?
Alvast bedankt.