Toon posts:

Battle Field 4

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb recent Battlefield 4 gekocht met de DLC China Rising.

Ik heb de Boxed version gekocht omdat je met CD sneller installeert dan dat je hem eerst moet downloaden en dan installeren. ( Teminste met mijn internet.. )

Nu ben ik hem aan het spelen en draai met gemak alles op High en een resolutie van 1600x900.

Alleen merk ik dat mijn graphics nog al simpel zijn. Niet echt een HD iets ofzo.. In de eerste 5 sec van de match is er altijd even een map load en dan is alles paint achtig.. maar al ik een rondje loop is ook een steen gewoon simpel, wel shadows en bullet impact marks maar gewoon niet echt wat ik verwacht had..

Ook vind ik het raar dat ik BF3 op medium kan spelen met een redelijke FPS en BF4 met meer FPS en alles op HIGH.

Ik vind het heerlijk dat is het niet maar er gaat dan iets fout volgens mij..

Als iemand hier wat op weet?

*** Als ik een repost heb gemaakt of als dit onder de verkeerde forum thread valt. Wilt dan de admin/mod hem verwijderen/verplaatsen? Met voorbaat dank en excuus.***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-10 20:58
Ik denk dat we een beter beeld van het probleem kunnen vormen als je een paar screenshots plaats, zou je dat even willen doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-09 17:38
Onder je topic staat het [PC] Algemene Battlefield 4 Problemen topic. Dus dit topic is een beetje overbodig aangezien je daar prima geholpen kunt worden. Om je toch even een zetje in de goede richting proberen te geven: - Post even welke hardware je hebt
- zijn al je drivers up to date?
Houdt er rekening mee dat de minimale eisen inderdaad (bijna) gelijk zijn maar de recommended specs toch iets hoger liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
frank131331 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 08:37:
Onder je topic staat het [PC] Algemene Battlefield 4 Problemen topic. Dus dit topic is een beetje overbodig aangezien je daar prima geholpen kunt worden. Om je toch even een zetje in de goede richting proberen te geven: - Post even welke hardware je hebt
- zijn al je drivers up to date?
Houdt er rekening mee dat de minimale eisen inderdaad (bijna) gelijk zijn maar de recommended specs toch iets hoger liggen.
Ja dacht ik al..

Ik zal vanmiddag screen shots maken.

Ik heb:
  • GTX 650
  • i5 3e gen. ( weet serie niet precies.)
  • 16GB Veagance RAM
  • 1tb HDD met 64mb Buffer cache
  • standard moederbord (MS 7797)
Al mijn drivers zijn up to date..

Ik zal even op het andere forum kijken..

bedankt!