Beste experts,
Graag zou ik gebruik maken van jullie kennis met betrekking tot het volgende probleem:
Sinds 3 dagen heb ik opeens random BSOD's -> memory management & iets met service.
Ik heb geen idee hoe dit zo opeens gekomen is...
Wat wij al geprobeerd hebben:
- Windows updaten
- CCcleaner
- Tuneup
- Driver Genius -> updaten drivers etc.
- Stresstest
Deze pc is ongeveer 7 maanden geleden samengesteld en door het bedrijf in elkaar gezet.
Toen deze geleverd werd ondervond ik ook al van dit soort problemen.
Dit bleek te liggen aan ''door het bedrijf'' verkeerd ingestelde BIOS. Dit heb ik toen na een hoop heen en weer gebel kunnen fixen.
Tijdens ondere andere Photoshop en games crashed die random en Google Chrome en Streams crashen ook @ random.
Zou het weer kunnen liggen aan defecte RAM?
Met vriendelijke groet,
SachaPC
Ps: ik heb maar een geringe kennis van computers, oplossingen graag zo makkelijk mogelijk verwoorden!
bij voorbaat dank!
Graag zou ik gebruik maken van jullie kennis met betrekking tot het volgende probleem:
Sinds 3 dagen heb ik opeens random BSOD's -> memory management & iets met service.
Ik heb geen idee hoe dit zo opeens gekomen is...
Wat wij al geprobeerd hebben:
- Windows updaten
- CCcleaner
- Tuneup
- Driver Genius -> updaten drivers etc.
- Stresstest
Deze pc is ongeveer 7 maanden geleden samengesteld en door het bedrijf in elkaar gezet.
Toen deze geleverd werd ondervond ik ook al van dit soort problemen.
Dit bleek te liggen aan ''door het bedrijf'' verkeerd ingestelde BIOS. Dit heb ik toen na een hoop heen en weer gebel kunnen fixen.
Tijdens ondere andere Photoshop en games crashed die random en Google Chrome en Streams crashen ook @ random.
Zou het weer kunnen liggen aan defecte RAM?
Met vriendelijke groet,
SachaPC
Ps: ik heb maar een geringe kennis van computers, oplossingen graag zo makkelijk mogelijk verwoorden!
bij voorbaat dank!