Windows 7 key compatibility

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 21:59
Ik zit te zoeken op google maar vind geen antwoord op mijn simpele vraag:

(1) Kan je een Win 7 Pro SP1 (OEM) key gebruiken icm installatie CD van Win 7 Pro (OEM) zonder service pack?

Wat ik wil doen is zeg maar ergens uit de EU een goedkope Win 7 Pro OEM scoren en deze met mijn huidige Engelstalige installatie CD installeren. Echter is mijn CD oud en heeft geen SP1 dus ik weet niet of de key dan wordt geaccepteerd.

(2) Nog even een extra vraagje aangezien ik nu toch een topic begin:
Hoe kan je het makkelijkst je boot hdd overzetten naar een nieuwe hdd zodat je meteen weer kunt booten in je oude installatie maar dan dus vanaf een nieuwe hdd (ik zal ondertussen deze vraag nog even verder googlen...). Ik wil namelijk mijn huidige 80gb intel SSD wel eens upgraden naar eentje met meer ruimte.

[ Voor 5% gewijzigd door Sir_Hendro op 10-03-2014 22:29 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necrobic
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
1. Ja dat kan prima.

2. Met een clone programma zoals bv acronis trueimage (betaald) of bij een samsung ssd samsung magician die erbij zit dus gratis. Of iets zoals gparted wat ook gratis is maar niet zo eenvoudig als de andere opties.

Ik heb alles, ik mag alles en ik kan alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Ik zou even kijken bij digitalriver .. hoef je niets te scoren en het host je geen geld, moeite of tijd

http://forums.mydigitalli...guages-X86-amp-X64/page60

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 21:59
Bedankt voor de reacties!

Ik zal een kijken naar Acronis TrueImage, ik lees daar wel goede dingen over.

Momenteel heb ik twee SSD's:
- Intel X25 80GB in mijn PC.
- Crucial M4 CT128SSD2 in mijn server.

Ben over beide tevrede Intel was destijds gewoon de meest betrouwbare maar momenteel lijkt Crucial gewoon de meest betrouwbare icm prijs per GB te hebben. Daarom zal ik waarschijnlijk de Intel 80GB vervangen door een Crucial M500 van 480GB. :)

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:47

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

2) Pak anders CloneZilla. Kan ook Disk2Disk klonen.

1) Ik weet niet of Windows 7 keys taalonafhankelijk zijn. Windows 8 weet ik dat 't wel zo is. Maar aangezien er genoeg OEM hardware is waar je de taal kan selecteren, ga ik er vanuit dat taal geen probleem is voor de key.

Commandline FTW | Tweakt met mate