Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Outlook 2013] foumelding bij importeren gegevens uit PST

Pagina: 1
Acties:

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Ik heb bij Outlook 2013 een IMAP account van Gmail aangemaakt. Tijdens het importeren van het PST bestand krijg ik de volgende melding:

http://i.imgur.com/ZKjIl86.png

De items in de map Hoofdmap van persoonlijke mappen kunnen niet worden geïmporteerd of geëxporteerd. De mapnaam die u hebt gekozen is ongeldig. Dit komt waarschijnlijk doordat u het scheidingsteken voor de IMAP-serverhiërarchie heeft opgenomen in de mapnaam.

Het resultaat is dat een aantal berichten niet in mappen terecht zijn gekomen. Deze zijn in Postvak IN geplaatst. Wie weet hoe ik dit kan oplossen? Ik begrijp de foutmelding overigens ook niet.

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:37
Klinkt alsof er ongeldige tekens gebruikt in de namen van de subfolders. Probeer je mappen te hernoemen met alleen letters/cijfers erin, zonder vreemde tekens.

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Heb alle tekens bekeken maar er zit helaas niets aan vreemde tekens in. Heb het vermoeden dat er een foutmelding wordt gegeven die niet correspondeert met de fout.

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:54
Je kan eventueel de PST koppelen in Outlook (File-> Open-> Open Outlook Data File) en hierna de mappen kopiëren naar de mailbox.

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:37
Radical1980 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:26:

Heb alle tekens bekeken maar er zit helaas niets aan vreemde tekens in. Heb het vermoeden dat er een foutmelding wordt gegeven die niet correspondeert met de fout.
Soms kan een tab er als een spatie uitzien, of een koppelteken als een dash. Geen idee of dit ook effect heeft. Werkt de PST op een andere computer en/of andere Outlook versie?