Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Responsive bugjes

Pagina: 1
Acties:

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-11 10:24
2 kleine bugjes (ga ik even vanuit :P) die ik tegenkom bij het gebruik van het forum op mn iPhone:

1. De "bekijk post" feature is niet responsive. De boxen zijn veel te groot.
2. De "Laatste" knop is weggehaald op mobiel als je in een topic zit, waardoor ik weer terug moet naar het topic-overzicht om de laatste pagina te openen. (na het posten bijvoorbeeld zit je niet meer op "laatste"). Ik gebruik eigenlijk altijd laatste pagina en de nieuwe posts-notificatie, zodat ik niet de hele pagina hoef te verversen op mobiel.

edit: sorry bedenk me nu dat de titel niet zo beschrijvend is..

[ Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 10-03-2014 10:00 ]

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:04
3. Je gaat niet naar de laatste post in een topic via bijvoorbeeld bookmarks scherm, je komt wel op de laatste pagina dan terecht, maar dan bovenaan. (ook Iphone)

Float like a butterfly, sting like a bee.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:00

crisp

Devver

Pixelated

1. Inderdaad, en daar is al een ticket voor :)
2. De nieuwe posts-notificatie werkt ook als je 'gewoon' op de laatste pagina zit; dat hoeft niet per-sé /last te zijn

3. Is dat dan ook niet zo op desktop?

Intentionally left blank

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:04
crisp schreef op maandag 10 maart 2014 @ 21:50:
1. Inderdaad, en daar is al een ticket voor :)
2. De nieuwe posts-notificatie werkt ook als je 'gewoon' op de laatste pagina zit; dat hoeft niet per-sé /last te zijn

3. Is dat dan ook niet zo op desktop?
Nee dan kom je echt bij de laatste post terecht, op m'n mobiel moet ik nu alsnog veel scrollen om bij de laatste post te komen...

Float like a butterfly, sting like a bee.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:00

crisp

Devver

Pixelated

martinusz schreef op maandag 10 maart 2014 @ 21:57:
[...]

Nee dan kom je echt bij de laatste post terecht, op m'n mobiel moet ik nu alsnog veel scrollen om bij de laatste post te komen...
Voor zover ik kan zien worden daar precies dezelfde links gebruikt als in normale topiclistings; ik heb dus geen idee wat dat veroorzaakt...

Intentionally left blank