Toon posts:

kan dit echt geen kwaad?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Deze gebruikt al jouw ongebruikte (idle) CPU cycles om de RC5 key te kraken. Je merkt hier absoluut niets van.

Bij mij ging de temperaturr van de cpu namelijk echt super omhoog. Normaal 36 graden nu 43 graden. Kan volgens mij niet echt goed zijn voor mijn compu.

wilde wel meedoen maar heb er nu wel mijn twijfels over of iemand moet mij overtuigen }:O

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23-05 20:43

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

>:) het is maar wat je superomhoog vindt >:)

de temperatuur van je proc. gaat omhoog omdat deze "stressed" is. Ik kan alleen uit eigen ervaring spreken en ik heb de koe al dit een jaar non-stop draaien en nooit problemen gehad (en ik heb mijn TB1200 op 1400 lopen) :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Sluit alle programma's eens af dan. (CTRL+ALT+DEL en dan alles taak beïndigen behalve Explorer en Systray). Laat ff 2 min. staat kijk dan wat je temp. is en start dan de }:O wacht weer 2 min. en kijk dan wat je temp. is.

PS. Als je voor de temp een prog moet openen doe dat dan meteen nadat je alles hebt uitgezet.

Juist

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde het bij iemand anders er dus ook opzetten maar die was hier dus echt niet blij mee dat al zijn cpu werd gebruikt.

Hij heeft het er gelijk afgegooit.

Hij is namelijk bang dat zijn compu zo kapot gaat als de cpu op 100% staat.

}:O

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Op vrijdag 08 juni 2001 22:41 schreef the_dragon het volgende:

Hij is namelijk bang dat zijn compu zo kapot gaat als de cpu op 100% staat.

}:O
Maw hij is chicken ;)

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Het schijnt alleen maar beter te zijn als je cpu constant bezig is. Heb ik meerdere keren gelezen. :+

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

• jeroon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-05 20:59
Hier op GoT DPC zeker? ;)

http://www.donorofniet.nl/

• Gamer
  • Laatst online: 21:47

Gamer

Electrified

niets van aantrekken, laat dat koetje maar grazen.
die temp is nog steeds goed, moet je niet te veel op letten. mijn koetje loopt bijna dag en nacht, nu al 34 dagen of zo.

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Mijn koe graast al meer dan een week constant. Hopelijk loopt Windhoos zo niet vast...

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Mijn pc draait al ruim een jaar 24/7 op 100% koeienkracht :) (wel af en toe een reboot natuurlijk - huidige uptime is 268 uur)
Vorig jaar met een paar warme dagen wel wat temp problemen gehad --> terugklokken, kast open en grote ventilator erop hielp wel (was al 40 graden in mijn kamertje).
Gel*l dus dat het slecht is voor je compu! Na een jaar koop ik normaal gesproken toch al een nieuwe; helaas heeft mijn vrouw nu besloten dat we de tuin maar eens moesten gaan doen, en wil ze ook nog 3 weken naar Florida :+

Intentionally left blank

• Gamer
  • Laatst online: 21:47

Gamer

Electrified

nja, mijn max is amper 3dagen, windows zei dat ik geen geheugen meer vrij had :(
een reboot en het was opgelost.

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

Procs zijn gemaakt om gebruikt te kunnen worden, niet om idle te draaien... Dus dat ze er niet tegen kunnen om 100% te draaien is bull, dan zou die proc namelijk redleijk nutteloos zijn :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-05 16:32

mrknowitall

Hardware junkie

Tja, door het koetje blijft mijn PC steeds op bedrijfstemperatuur, 37-38 graden. Hoef ik em tenminste niet voorzichtig warm te laten draaien als ik een zwaar proggy ga draaien :+

One of the animals has left its cage today.

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

RRX

@life-

Mijn athlon 1333 word 62 graden :( dat komt omdat ik nu zo'n standaard coolermaster ding heb, ik moet nog een winkel zien te vinden die een Alpha cooler op vooraad heeft...

mijn T.net systeemspecspagina

Verwijderd

Er zitten vele delen in een chip ( metalen! ) welke oiv warmte uitzetten en inkrimpen. Op het moment dat een chip continu 100% werkt zal dit proces zich niet voordoen, ergo geen kans op dat ( schadelijke ) uitzetten en inkrimpen.
Vegelijk met een auto is wel eens gemaakt, beter continu op een snelweg ( met koe 100% )dan stadsritjes ( proc varierend belasten )

Dus koe d'rop

• JustMe
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Op zaterdag 09 juni 2001 14:25 schreef #BRILSMURF het volgende:
...
Dat bedoelde ik dus :)

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Pagina: 1