wijzigen feedback & neerplempen DM conversaties

Pagina: 1
Acties:
  • 500 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
Mij valt de laatste tijd op dat er bij het verzoek een feedback te wijzigen/verwijderen per direct de gehele DM conversatie maar wordt neergeplempd. Als je geluk hebt worden adressen en rekeningnummers nog verwijderd...

Persoonlijk heb ik nog een gevoel van nettiquette en vind dit dus absoluut not done!

Ik ben zeer benieuwd wat hier de meningen over zijn en het beleid in is?
Voor het met elkaar discussieren zie ik sowieso de meerwaarde ervan al namelijk niet.

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10 19:40
Ben ik het wel mee eens. DMs kunnen door de mods bekeken worden indien nodig, andere tweakers die er buiten staan hebben er niks mee te maken en mogen toch niet reageren dus daarvoor hoef je het ook niet te doen.

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, ik heb het ook meer gezien de laatste tijd. Ik denk dat we hier wat actiever op moeten gaan zijn, en niet alleen reageren op bezwaren van de tegenpartij.

DMs kunnen welliswaar alleen bekeken worden door een heel klein groepje, maar het is ook niet of het om een zaak van leven of dood gaat. In die paar gevallen waar echt de communicatie bekeken moet worden, kunnen die mensen ingeseind worden.

Als complete kopiën van logs gezien worden, is het handig als er een TR aangemaakt wordt.
Bedankt voor het meedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Essox Lucius
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-09 10:56
Mijn excuses voor het maken van zo een topic!
Ik moest een advies van medetweakers hebben,omdat ik niet een ben die graag negatieve reviews schrijft.
Feedback is geplaatst en het topic mag op slot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:17
U vraagt, wij sluiten. :P

Dit topic is gesloten.