Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ervaringen Samsung SyncMasterP2250

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik werk met twee Samsung P2250 monitoren.

De eerste ging na het aanzetten meteen weer uit en is gerepareerd onder garantie.

De tweede heeft het recent begeven (uiteraar buiten de garantietermijn) met dezelfde klacht.

Ik vind dat het een ontwerpfout is, omdat dezelfde storing twee keer is voorgekomen.
Zijn er mensen met dezelfde storing met deze monitor?
Dan sta ik namelijk sterker in mijn argumentatie :-)

Eric

• timmie78
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:05
Heb je dit al gelezen en geprobeerd? Het lijkt erop alsof het bekend probleem is. Ik zou daarom gewoon met Samsung contact opnemen, wellicht dat ze je alsnog kunnen helpen.

• six-shooter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-10 00:34
Ik heb er 3 staan, en werken alledrie al heel lang perfect.
[advocaat van duivel-modus]
Daarnaast sta je er niet sterker in mee in je argumentatie op een klantenservice. geloof me, de opmerking "Ja maar, meerdere mensen hebben dit op het internet" is een kul-opmerking voor een service-desk, want elk probleem en product vind je wel op het almachtige internet. als je 50 mensen kan vinden met dit probleem, in nederland/belgie, dan nog is dat waarschijnlijk 50 op 100.000 verkochte producten. Procentueel verwaarsloosbaar, en niks dus eigenlijk.
[/advocaat van duivel-modus]

[ Voor 75% gewijzigd door six-shooter op 25-03-2015 14:51 ]

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Wat is precies de reden van het kicken van een jaar oud topic? TS is sinds zijn post niet meer hier geweest (in ieder geval niet ingelogd).

[ Voor 35% gewijzigd door br00ky op 25-03-2015 15:48 ]

Dit topic is gesloten.