Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 10-06 15:52
Ik moest vanmorgen mijn iemand op eindhoven airport afzetten om 6:00.

En ben vervolgens naar de Kampina gegaan.

Het was om 6:30 mistig en ik kwam al snel een horde koeien tegen.
Het was de hele tijd mistig met een beetje zonopkomst kleuren in de verte.
Toen de zon omhoog kwam werd de lucht goud en binnen half uur was de mist voor 90% weg en stond ik ineens in de volle zon in de kampina.

Nu heb ik dat een beetje vast proberen te leggen, maar ik had geen statief bij... en ik heb niet zo veel ervaring met landschapsfotografie. Tips om het beter te doen met huidige gear(DMC-G3 14-140 en 100-300 objectief) zijn welkom.
Ik kwam trouwens nog een fotograaf tegen die ik niet gesproken heb, misschien dat die hier ook komt? Ben wel benieuwd!!
1

P1060723-Edit.jpg by Marijn_, on Flickr
2

P1060794.jpg by Marijn_, on Flickr
3

P1060818.jpg by Marijn_, on Flickr
4

P1060827.jpg by Marijn_, on Flickr
5

P1060853.jpg by Marijn_, on Flickr

Haas_nl wijzigde deze reactie 10-03-2014 21:05 (3%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Polariteit
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 08:45

Polariteit

Testende fotografeur

Mazzelaar, je hebt meer mist dan ik vanmorgen in de Alblasserwaard ;)

Kan je je foto's misschien nog even nummeren?

#1 - Deze vind ik een beetje aan de donkere kant. Ook het grote aandeel zwart in de onderste helft vind ik zonde. Ik denk dat de foto beter was geweest als de onderkant de helft kleiner was geweest en de lucht wat lichter.