Monitor keuze

Pagina: 1
Acties:

• FredjeK
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-02 19:43
Hallo tweakers ,

Ik heb vorige week een nieuw systeem in elkaar gezet , waaronder ook een GTX780ti. Ik heb op dit moment een samsung 1920x1200 scherm maar ik wil op 2560x1440 gaan gamen. Mij oog is gevallen op deze 2 :
#ProductPrijsSubtotaal
1Asus Republic Of Gamers Swift PG278Q Zwart€ 0,-€ 0,-
1Dell Ultrasharp U2713HM Zilver, Zwart€ 462,05€ 462,05
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 462,05

De Asus is helaas nog niet verkrijgbaar , ook de prijs is nog niet bekend. Heeft iemand enig idee welke prijs in de lijn der verwachting ligt voor dit scherm?

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

TN zou ik dus never nooit meer nemen, waardeloze techniek. Slechte kleuren, beroerd contrast en afschuwlijk slechte kijkhoeken, wat je wss wel gaat merken op 27". Ook gaat 120fps halen op 1440p nogal moeilijk met slechts 1 kaart, tenzij je alles op minimaal medium wilt zetten.

Voor 27" is IPS eigenlijk the way to go, gezien de enige AMVA gewoon te duur is.

Dus, ik zou gewoon die Dell nemen.

People as things, that’s where it starts.

• EiT
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:32

EiT

De Asus is helaas nog niet verkrijgbaar , ook de prijs is nog niet bekend. Heeft iemand enig idee welke prijs in de lijn der verwachting ligt voor dit scherm?
Zou $800 moeten kosten, verwacht dus maar 700-800 euro. Komt overigens in 2e kwartaal uit.

Zelf heb ik de keuze gemaakt om voor dit scherm te wachten, wilde al ruime tijd een andere monitor kopen maar vind 1920x1080 te laag voor 27".

Overigens hangt het er vanaf wat voor soort games je gaat spelen. Voor shooters wil je een 120 of 144hz scherm, voor games waar fps niet echt van belang is kan je het met een normale monitor ook wel af.

Op een IPS sherm kan ik zelf niet gamen, SC2 en wat indie games wil nog wel lukken, maar bij het merendeel van de games krijg ik hoofdpijn.

Druk en zetfouten voorbehouden.

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Wat dacht je van een setup van 3x full hd schermen. Kun je nvida surround gebruiken. Zoiets als Eyefinity.

[ Voor 35% gewijzigd door Chris Smoove op 09-03-2014 20:36 ]

• FredjeK
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-02 19:43
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb besloten om voor de Dell te gaan:)