Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Intel NUC power led blijft knipperen wanneer in hibernate

Pagina: 1
Acties:

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:15
Ola,

Ik heb een Intel NUC gekocht, de D34010WYKH. Hij doet het perfect en speelt alle soorten media probleemloos af. So far so good.

Maar er is een vreemd probleempje. Als ik de NUC in hibernate zet, blijft de powerled knipperen. Volgens de handleiding zou het type knipperen wat hij vertoond (continu halve seconde aan en dan halve seconde uit, geen pauzes) moeten duiden dat er een bios update gaande is. Dit is duidelijk niet het geval. Bios is geupdate naar de laatste versie en heb zelfs voor de zekerheid nogmaals de bios update uitgevoerd om zeker te weten dat hij niet in de "state" van de bios update is blijven hangen.

Heeft iemand dit ook gehad en zoja, hoe kan ik zorgen als ik de NUC in hibernate zet dat die powerled stopt met knipperen?

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Ik neem aan dat je Slaapstand bedoeld? Het is normaal dat de power LED dan knippert.

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:15
Ok duidelijk. De NUC ging inderdaad naar S3 ipv S4. Ik ging ervan uit dat hij in hibernate ging, maar het bleek dus maar sleep te zijn. Ole. gelukkig kan het aangepast worden in het BIOS. Bedankt voor me op de goede weg te helpen. Keyword: S3 State Indicator

[ Voor 27% gewijzigd door Freezerator op 09-03-2014 01:12 ]