Ik heb een Lenovo Miix2 8" gekocht, maar omdat ik niet graag teveel uitgeef ben ik naar Amazon Duitsland gegaan. So far so good, relatief goedkoop en sneller dan de Nederlandse webshops 
Maar ik had even over het hoofd gezien dat het uit Duitsland komt, en er dus een Duitstalige Windows op staat. Geen groot probleem dacht ik, want in Windows 8 kan alles
Even naar de taalinstellingen, en daar Nederlands en Engels toegevoegd. Fixed. Maar nee, dit veranderd enkel de taal vanaf het moment dat je ingelogd bent. Het systeem vraagt nog steeds om een Kennwort in plaats van een Wachtwoord of Password. Ook tijdens het opstarten is het geheel nog Duits. Bij het afsluiten is het dan wél weer Engels. Tenminste, als ik ingelogd was toen het systeem afsloot.
Ondertussen heb ik de machine via Windows Anytime Upgrade (of hoe het tegenwoordig ook heet) de machine geüpgrade naar Windows 8.1 Pro, maar ook daar kom ik er niet uit.
Dus, weet iemand hoe ik mijn volledige Windows 8.1 installatie van taal verander zonder te herinstalleren?
Maar ik had even over het hoofd gezien dat het uit Duitsland komt, en er dus een Duitstalige Windows op staat. Geen groot probleem dacht ik, want in Windows 8 kan alles
Ondertussen heb ik de machine via Windows Anytime Upgrade (of hoe het tegenwoordig ook heet) de machine geüpgrade naar Windows 8.1 Pro, maar ook daar kom ik er niet uit.
Dus, weet iemand hoe ik mijn volledige Windows 8.1 installatie van taal verander zonder te herinstalleren?