Tegenwoordig zijn er heel veel smartphones te koop, maar welke moet ik kiezen?
Zou ik eentje van Samsung doen zoals veel hebben of voor een Chinese gaan, of iets heel anders?
Op dit moment heb ik een Samsung Galaxy Mini (oude versie).
Deze is maar 3" groot en is wel aan vervanging toe. Maar tegenwoordig zijn er zooo veel
Ik vind het sowieso altijd wel lastig om te kiezen, dus misschien kunnen jullie mij helpen.
Op internet heb ik redelijk wat rond gekeken en dit is ongeveer wat ik wil:
4 tot 5" HD scherm (Minimaal 1280×720)
4.1+ Android versie
1 GB ram of beter
Dual Core of beter
8gb rom of beter
5 mp camera of beter
Een nieuwe mobiel hoeft van mij niet perse de allernieuwste dingen als 4G en NFC te hebben, en ik heb ook een maximum prijs.
Het liefste wil ik rond de 200 euro uitgeven, met een maximum van 350.
Zelf dacht ik aan de Motorola Moto G, maar ik weet niet of er toevallig betere mobieltjes zijn voor ongeveer dezelfde prijs.(Zonder abonnement trouwens)
Hulp is welkom!
Zou ik eentje van Samsung doen zoals veel hebben of voor een Chinese gaan, of iets heel anders?
Op dit moment heb ik een Samsung Galaxy Mini (oude versie).
Deze is maar 3" groot en is wel aan vervanging toe. Maar tegenwoordig zijn er zooo veel
Ik vind het sowieso altijd wel lastig om te kiezen, dus misschien kunnen jullie mij helpen.
Op internet heb ik redelijk wat rond gekeken en dit is ongeveer wat ik wil:
4 tot 5" HD scherm (Minimaal 1280×720)
4.1+ Android versie
1 GB ram of beter
Dual Core of beter
8gb rom of beter
5 mp camera of beter
Een nieuwe mobiel hoeft van mij niet perse de allernieuwste dingen als 4G en NFC te hebben, en ik heb ook een maximum prijs.
Het liefste wil ik rond de 200 euro uitgeven, met een maximum van 350.
Zelf dacht ik aan de Motorola Moto G, maar ik weet niet of er toevallig betere mobieltjes zijn voor ongeveer dezelfde prijs.(Zonder abonnement trouwens)
Hulp is welkom!
I've been praying for somebody to save me, but no one's heroic