Na 7 jaar wordt het weer tijd voor een nieuwe PC.
Na heel wat reviews en video`s te hebben bekeken ben ik uitgekomen op het onderstaande setje.
Ik hoef er niet hi-end op te gamen ik zal dit gewoon via de processor gaan doen. (videokaart upgrade kan altijd nog)
Het gaat mij meer om de performence en langdurigheid van het systeem (vorrig systeem 7 jaar oud draait opzich nog prima)
Hij zal worden overgeklokt en lekker mee worden gekloot. Is dit setje prima zo of moet ik ergens rekening mee houden voor toekomstige upgrades
Daarom zou ik graag wat advies willen ontvangen van jullie tweakers.
Me budget ligt rond de +-500 en wil hier het maximale uithalen.
De vraag gaat voornamelijk over de Mobo, Cooler, Ram en Voedig zijn deze zo juist?
Corsair Carbide 330R
Intel Core i5 4670K Boxed
Gigabyte GA-Z87-HD3
Scythe Mugen 4 PCGH Edition
Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU
Corsair CX500M
Bij voorbaat bedankt!
Na heel wat reviews en video`s te hebben bekeken ben ik uitgekomen op het onderstaande setje.
Ik hoef er niet hi-end op te gamen ik zal dit gewoon via de processor gaan doen. (videokaart upgrade kan altijd nog)
Het gaat mij meer om de performence en langdurigheid van het systeem (vorrig systeem 7 jaar oud draait opzich nog prima)
Hij zal worden overgeklokt en lekker mee worden gekloot. Is dit setje prima zo of moet ik ergens rekening mee houden voor toekomstige upgrades
Daarom zou ik graag wat advies willen ontvangen van jullie tweakers.
Me budget ligt rond de +-500 en wil hier het maximale uithalen.
De vraag gaat voornamelijk over de Mobo, Cooler, Ram en Voedig zijn deze zo juist?
Corsair Carbide 330R
Intel Core i5 4670K Boxed
Gigabyte GA-Z87-HD3
Scythe Mugen 4 PCGH Edition
Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU
Corsair CX500M
Bij voorbaat bedankt!
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 561186 op 08-03-2014 18:47 ]