Nieuwe ips led 27EA53 geeft erg donker beeld.

Pagina: 1
Acties:

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Net bij een niet nader te noemen winkel een LG Ips Led monitor gekocht. De 27EA53. Was niet erg duur voor een ips panel dus ik wa shelemaal blij.

Kom ik thuis sluit ik hem aan op de hd7970 royal queen van Club3d met een hdmi kabel, geeft hij erg donker beeld en de kleuren blijven erg achter. Mijn vorige monitor hp x23led spatte de kleuren er echt 100x meer vanaf.

Dus met dvi kabel proberen, ook geen verschil.

Met amd catalyst aan de gang en op de monitor zelf proberen maar ik kom er maar niet uit.

Het scherm leeft gewoon niet, alles is gewoon donker en grauw. Dus ook geen pretje voor mijn ogen.

• Tommert38
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-02 21:28
Is dit een review of..?

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

^wat hij zegt.

• dudee
Nee ik leg mijn probleem uit en hoop dat iemand mij nu kan vertellen wat het probleem is. Is het de gebruiker? Of ligt het aan de monitor.

Verwijderd

dudee schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 15:34:
Nee ik leg mijn probleem uit en hoop dat iemand mij nu kan vertellen wat het probleem is. Is het de gebruiker? Of ligt het aan de monitor.
Ja, najah, moeilijk te zeggen.

Kan je die monitor niet retourneren? Aangezien je er niet tevreden mee bent.

• dudee
Dat kan natuurlijk maar liever niet want stel voor dat hij nu wel gewoon goed werkt. Ben wat extra aan het tweaken geweest en de kleuren zijn nu wel redelijk oke maar de brightness staat op 100 en hij is nog steeds niet erg helder.

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:00

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

is er niet vanuit het OSD een factory reset uit te voeren, wat mij juist altijd opvalt bij LED schermen dat juist zo overdreven fel zijn, lijkt me dat je dit met helderheid op 100 ook zou moeten ervaren, heb je het scherm niet aan gezien in de winkel? :X

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:48

Quad

Doof

Maar wat zegt de winkel?

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• dudee
sain onez schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 18:08:
is er niet vanuit het OSD een factory reset uit te voeren, wat mij juist altijd opvalt bij LED schermen dat juist zo overdreven fel zijn, lijkt me dat je dit met helderheid op 100 ook zou moeten ervaren, heb je het scherm niet aan gezien in de winkel? :X
Kon in de winkel hem helaas niet werkend zien, leek mij ook niet nodig omdat mijn beleving was dat als er iets mis mee zou zijn ik hem zo om zou kunnen ruilen. Tevens heb ik nog geen contact met de winkel opgenomen en ik heb met een andere kabel geprobeerd en met een ander programma en hij doet het nu wel, is goed scherp etc. Nog steeds donkerder dan mijn andere led maar ik denk dat dat gewoon het panel is.
Pagina: 1