Toon posts:

Niet meer kunnen herstellen na windows 8.1 update

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Per januari heb ik een asus laptop gekocht. sinds gisteravond had ik ineens het cypto lock virus op mn lappie. Echt heel belangrijke bestanden waren het niet die encrypted waren. dus ik besloot een systeemherstel te doen.

Toch merk ik dat er iets niet klopt aan mijn systeem, traag en hardeschijf blijft maar door ratelen. het virus kan door geen enkel anti virus of anti mallware programma gedetecteerd meer worden nu. of hij echt schoon is, betwijfel ik dus.
Ik besloot om via de recovery partitie te herstellen maar dan zeurt hij dat hij vergrendeld is. refresh optie werkt ook niet.
ik heb gecheckt via schijfbeheer of de recovery partities aanwezig zijn en deze kloppen gewoon.
Afbeeldingslocatie: http://snag.gy/pzpF2.jpg http://snag.gy/pzpF2.jpg

In windows een bootable usb met win 8.1 herstel gemaakt maar ook hier blijf ik dezelfde meldingen krijgen.
ik durf geen windows 7 meer te installeren bang dat als ik mijn c en d schijf formatteer dat ik helemaal niks meer kan.

ik heb een asus r505cb-xx454h notebook. Er stond windows 8 op. die ik zelf geupgrade heb naar 8.1 vanuit de appstore van windows 8.

Wie kan mij helpen? ik ben echt wanhopig nu.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Systeemherstel haalt de virus niet weg he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
schone install vanuit recovery partitie met fabrieksinstellingen toch wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Chris Smoove schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 15:32:
Systeemherstel haalt de virus niet weg he.
Deels wel toch? Zodra je een systeemherstel terugzet, dan zijn je wbadmin -allcritical schijven gewoon zoals voor het virus, mits je het virus niet hebt gewbadmind. De non-allcritical disks kunnen dan nog wel het virus hebben.

Wellicht kan TS een DaRT maken om een offline virusscan uit te voeren op de geinfecteerde machine?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Trommelrem schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 15:36:
[...]

Deels wel toch? Zodra je een systeemherstel terugzet, dan zijn je wbadmin -allcritical schijven gewoon zoals voor het virus, mits je het virus niet hebt gewbadmind. De non-allcritical disks kunnen dan nog wel het virus hebben.

Wellicht kan TS een DaRT maken om een offline virusscan uit te voeren op de geinfecteerde machine?
Hoe voer ik een DaRT uit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:07
Je kunt pijlen kopen en daarmee darten.

Of hier een kijkje nemen: http://technet.microsoft.com/en-us/library/jj680675.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Trouwens welke AVs heb je gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oke ik ben een leek als het gaat om forum afkortingen dus als je AV zegt, dan zegt me dat niks xD
ik weet mn weg wel t vinden in computers ben geen complete noob en kan de meeste dingen wel oplossen.
maar hoe widows 8.1 mijn partities zo verkloot heeft.... tja dat schijnt een veel voorkomend probleem te zijn met oplossingen die niet werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
van t virus afkomen kan ik zelf ook wel. maar ik wil gewoon mn laptop weer kunnen herstellen naar de fabrieks instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:10
AV is anti-virus software in dit geval.
Trommelrem schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 15:36:
[...]
Deels wel toch? Zodra je een systeemherstel terugzet, dan zijn je wbadmin -allcritical schijven gewoon zoals voor het virus, mits je het virus niet hebt gewbadmind. De non-allcritical disks kunnen dan nog wel het virus hebben. [...]
Alleen de bestanden die voor Windows belangrijk zijn, ja. Dus als het al in andere bestanden heeft genesteld heb je het gewoon nog na zo'n herstel. Daarnaast mag je hopen dat je niet al een rootkit hebt, want dan kan je het hele OS herinstalleren en alsnog hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:14

mrtnptrs

You idiot!

Probeer eens MBAM om het virus te verwijderen, het verwijderd bijna alles, moet je wel de volledige scan uitvoeren, welke vele uurtjes kan duren (geduld is een schone zaak :)). Waarschijnlijk is het virus de oorzaak van deze problemen met het naar de fabrieksinstellingen terug zetten en moet je deze dus eerst verwijderen. HitmanPro wil je ook nog wel eens uit de brand helpen met virussen en rootkits. Zoek maar via Google naar deze twee programma's.

Misschien Windows eens herstellen via het commando dism /online /cleanup-image /restorehealth in het commandoprompt, heeft al vele mensen uit de brand geholpen met Windows problemen.

Als je wil, zou ik er wel zelf even naar willen kijken (via Teamviewer) en dit allemaal doen om je problemen te verhelpen? Vind het altijd leuk om mensen hun computerproblemen voor de hobby te verhelpen :) Heb ik ook weer eens 's avonds wat te doen en ja, ik weet wat ik doe, ik heb al meerdere mensen uit de brand geholpen. :) Als je dit wilt, dan PM maar!

[ Voor 21% gewijzigd door mrtnptrs op 08-03-2014 18:36 ]

Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23:28
Moet je commande niet op het eind "restorehealth" zijn?
Het commando ken ik niet, maar leek me logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

dism /online /cleanup-image /restorehealth is inderdaad het goede commando, sorry! :)

Dit commando zoekt naar beschadigde bestanden en download de onbeschadigde versie van deze beschadigde van de Windows servers en hersteld Windows hiermee. Een soort betere versie van sfc/scannow.

[ Voor 53% gewijzigd door mrtnptrs op 08-03-2014 18:40 ]

Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Hoe heb je de recovery partitie proberen te herstellen?

Kun je niet gewoon een reset doen (moet asus wel een reset image ingebakken hebben)?

[ Voor 48% gewijzigd door Turdie op 08-03-2014 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

shadowman12 schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 18:40:
Kun je niet gewoon een reset doen (moet asus wel een reset image ingebakken hebben)?
Als er een rootkit aanwezig is, blijf je het virus houden na een reset. Alle virussen moeten er dus eerst af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Weet je trouwens zeker dat het een virus is, want in Windows 8.1 heb je standaard Windows Defender, en dan ben je een knappe jongen als je dan een virus te pakken weet te krijgen op je systeem?

Ik zag je dat je bij Asus herstelmedia kan bestellen om je systeem opnieuw te installeren, wellicht is dat een optie:
https://serviceshop.asus.com/NL/NL/recovery.aspx

Dan kun je disk gewoon low-level wipen en dan opnieuw installeren met die CD's.

[ Voor 42% gewijzigd door Turdie op 08-03-2014 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Hoe weet je eigenlijk zeker dat het een virus is? Wat is er dan allemaal voor raars gebeurt op je systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:58

TheVMaster

Moderator WOS
Als je overigens Windows 8 hebt, dan heeft je laptop hoogstwaarschijnlijk ook Secure Boot aan staan. Je boot sector kan in principe niet besmet zijn, dus een herstel zou voldoende moeten zijn. Als dat niet lukt zou ik een clean instaal doen. Wat overigens ook via dezelfde opties in PC Settings als keuze staat.

In het andere geval zou je een Windows boot stick moeten maken of een dvd bij Asus moeten opvragen.

Hoe ben je er trouwens achter gekomen dat je een virus had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik t virus er wel af heb. scanners kunnen niks meer vinden.

ik kan niet herstellen, niet via windows en ook niet via herstel partitie. dan zegt ie dat de schijf vergrendeld is... ik was het zo zat dat ik vond dat windows 8 de prullenbak in kon.. Maar toen ik windows 7 wilde installeren zei hij dat hij windows aan het laden was ipv installatie files.

ik weet niet wat voor debiele update windows 8.1 is maar het is echt een grote faal. liefst zet ik gewoon win8 vanaf herstel partitie erop maar dat lukt niet. en windows 7 ja dat wil blijkbaar ook niet. xD

nog nooit zoiets wazigs meegemaakt.. xD

ik kwam er achter dat ik het crypto lock virus had omdat mijn achtergrond veranderd met daarop de titel, samen met een programma dat vertelde dat mn bestanden encrypted waren en ik die alleen terug kan krijgen door te betalen.. mja ik ben dus alle pfd en word en muziek files kwijt, maar dat vind ik niet zo heel belangrijk. ik heb station D ook maar geformateerd omdat de encrypted files onzichtbaar waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
shadowman12 schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 21:40:
Weet je trouwens zeker dat het een virus is, want in Windows 8.1 heb je standaard Windows Defender, en dan ben je een knappe jongen als je dan een virus te pakken weet te krijgen op je systeem?

Ik zag je dat je bij Asus herstelmedia kan bestellen om je systeem opnieuw te installeren, wellicht is dat een optie:
https://serviceshop.asus.com/NL/NL/recovery.aspx

Dan kun je disk gewoon low-level wipen en dan opnieuw installeren met die CD's.
dat heb ik ook geprobeerd maar er is geen herstel cd voor mijn type lappie blijkbaar.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2014 @ 01:14:
[..]

ik kwam er achter dat ik het crypto lock virus had omdat mijn achtergrond veranderd met daarop de titel, samen met een programma dat vertelde dat mn bestanden encrypted waren en ik die alleen terug kan krijgen door te betalen.. mja ik ben dus alle pfd en word en muziek files kwijt, maar dat vind ik niet zo heel belangrijk. ik heb station D ook maar geformateerd omdat de encrypted files onzichtbaar waren.
Dan vind ik dus alleen en clean install een oplossing.....'herstellen' van dit soort rotzooi vind ik nooit er betrouwbaar. De vraag is overigens ook hoe je dit erop hebt gekregen, want dit krijg je niet 'zomaar'.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TheVMaster schreef op zondag 09 maart 2014 @ 01:31:
[...]

Dan vind ik dus alleen en clean install een oplossing.....'herstellen' van dit soort rotzooi vind ik nooit er betrouwbaar. De vraag is overigens ook hoe je dit erop hebt gekregen, want dit krijg je niet 'zomaar'.....
Ja ik weet het is apart. ik was gewoon aan het surfen toen het gebeurde. geen rare dingen aanklikt verder. ik heb al iets meer dan 6 jaar geen virus gehad. en ik ben niet de standaard vrouw die domme web spelletjes speelt en overal stom op loopt te klikken als je dat denkt. ;) ik ben zeer zuinig op mijn elektronica en dit gezeik levert me echt een erg hoog stress gehalte op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2014 @ 02:33:
[...]

Ja ik weet het is apart. ik was gewoon aan het surfen toen het gebeurde. geen rare dingen aanklikt verder. ik heb al iets meer dan 6 jaar geen virus gehad. en ik ben niet de standaard vrouw die domme web spelletjes speelt en overal stom op loopt te klikken als je dat denkt. ;) ik ben zeer zuinig op mijn elektronica en dit gezeik levert me echt een erg hoog stress gehalte op.
Heb je nog mijn oplossingen geprobeerd, met welk anti-virusprogramma heb je dit virus toen gedetecteerd en verwijderd? Met welke anti-virusprogramma's heb je dus je computer gescand?

Probeer eerst de schade te herstellen, zodat een herinstallatie tenminste kan slagen.

[ Voor 6% gewijzigd door mrtnptrs op 09-03-2014 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2014 @ 02:33:
[...]

Nee, dat denk ik ook niet. Moet eerlijk zeggen dat ik ook niet weet hoe die crypto lock gevallen op je pc zouden moeten komen, heb er (gelukkig) geen ervaring mee. Maar wat je denk ik nu wel geleerd hebt, is dat je altijd een backup moet hebben van je belangrijke bestanden/foto's op een andere locatie.....of heb je dat nog wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

TheVMaster schreef op zondag 09 maart 2014 @ 17:41:
[...]

Nee, dat denk ik ook niet. Moet eerlijk zeggen dat ik ook niet weet hoe die crypto lock gevallen op je pc zouden moeten komen, heb er (gelukkig) geen ervaring mee. Maar wat je denk ik nu wel geleerd hebt, is dat je altijd een backup moet hebben van je belangrijke bestanden/foto's op een andere locatie.....of heb je dat nog wel?
Volgens mij komen die gewoon binnen tijdens het surfen op het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Volgensmij via java exploit of mails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Chris Smoove schreef op zondag 09 maart 2014 @ 19:33:
Volgensmij via java exploit of mails.
Exacte mundo! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mrtnptrs schreef op zondag 09 maart 2014 @ 17:06:
[...]

Heb je nog mijn oplossingen geprobeerd, met welk anti-virusprogramma heb je dit virus toen gedetecteerd en verwijderd? Met welke anti-virusprogramma's heb je dus je computer gescand?

Probeer eerst de schade te herstellen, zodat een herinstallatie tenminste kan slagen.
ik heb MBAM gebruikt. Eset en hitmanpro. en een scanner van windows. Mbam vond wel 2 bedreigingen al weet ik niet zeker of dat t virus was. ik heb verder niks kunnen vinden. misschien dat ik het met t herstel ben kwijt geraakt?

ik ga even kijken of ik met een windows 8.1 bootable usb mijn schijf helemaal kan formateren en dan de windows 7 setup het dan wel wil doen.

ben echt klaar met die troep genaamd windows 8 xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Het is niet windows 8, maar jijzelf ;) maarja kan gebeuren. Vind dit soort zaken ook altijd frustrerend.

[ Voor 46% gewijzigd door Chris Smoove op 09-03-2014 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
De reden dat je Windows 7 niet kan installeren is wellicht dat de Secure Boot-optie aan staat in het BIOS.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
klopt maar door windows 8.1 te installeren kan ik niet meer terug naar de fabrieks instellingen herstel. :(

En ik had de secure boot uitgezet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2014 @ 01:14:
klopt maar door windows 8.1 te installeren kan ik niet meer terug naar de fabrieks instellingen herstel. :(

En ik had de secure boot uitgezet. ;)
Het lijkt me erg sterk dat je niet terug kan, er moet wel een manier zijn, maar dan ga je terug naar Windows 8 vermoed ik. Dan moet je dus opnieuw Windows 8.1 installeren.

Ik zou even bellen met Asus, wellicht kunnen zij je helpen ter herinstallen vanaf de recovery partitie:
http://www.asus.com/nl/support/CallUs

[ Voor 22% gewijzigd door Turdie op 10-03-2014 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zij kunnen me niet helpen of ik ben mn laptop weken kwijt.

http://www.eightforums.co...recovery-partition-3.html

dat is precies hetzelfde probleem als ik heb. verder dan post #27 kom ik niet. dan snap ik t niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2014 @ 12:35:

dat is precies hetzelfde probleem als ik heb. verder dan post #27 kom ik niet. dan snap ik t niet meer.
Ik help je vanavond hopelijk wel uit de brand! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2014 @ 12:35:

Heb je dit al geprobeerd:
The procedure to use with my new ASUS laptop was to run the Recovery utility in Control Panel and check the option to "copy the factory recovery partition to the drive"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

shadowman12 schreef op maandag 10 maart 2014 @ 16:29:
[...]

Heb je dit al geprobeerd:
The procedure to use with my new ASUS laptop was to run the Recovery utility in Control Panel and check the option to "copy the factory recovery partition to the drive"
Deze optie kon ik bij haar niet vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mrtnptrs heeft geprobeerd me te helpen, maar echt verder kwamen we niet. op t einde gaf hij me deze link: YouTube: How to Restore Asus Laptop When F9 Does Not Work

youtube video waarin uitgelegd wordt om je recovery partitie via windows op usb te zetten en vandaar uit te booten. ben niet zn fan van aan partities klooien, dus heb eerst de comments gelezen.
En iemand gaf een tip om Asus backtracker te gebruiken. Meteen gedowload en alles ging bijna automatisch.
zelf nog even vanaf de usb geboot en hopppaa!!!! ik heb er weer alles werkend op staan, net als toen ik de laptop net had. recovery naar fabrieksintellingen was uiteindelijk met een hele omweg een succes!

Ik wil iedereen bedanken voor het helpen! En Maarten echt bedankt dat je even de tijd wilde nemen om naar mijn computer te kijken! Die link is uiteindelijk mijn redding geweest! :D

Mocht je dit probleem ook hebben kun je de youtube video instructies gebruiken.
Of je kunt http://dlcdnet.asus.com/p...racker_Win8_64_VER303.zip downloaden als je een asus laptop hebt om je recovery op een bootable usb te zetten.

Nou ik ben weer helemaal happy!

Groetjes Marijke.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2014 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 20:20:
Mrtnptrs heeft geprobeerd me te helpen, maar echt verder kwamen we niet. op t einde gaf hij me deze link: YouTube: How to Restore Asus Laptop When F9 Does Not Work

youtube video waarin uitgelegd wordt om je recovery partitie via windows op usb te zetten en vandaar uit te booten. ben niet zn fan van aan partities klooien, dus heb eerst de comments gelezen.
En iemand gaf een tip om Asus backtracker te gebruiken. Meteen gedowload en alles ging bijna automatisch.
zelf nog even vanaf de usb geboot en hopppaa!!!! ik heb er weer alles werkend op staan, net als toen ik de laptop net had. recovery naar fabrieksintellingen was uiteindelijk met een hele omweg een succes!

Ik wil iedereen bedanken voor het helpen! En Maarten echt bedankt dat je even de tijd wilde nemen om naar mijn computer te kijken! Die link is uiteindelijk mijn redding geweest! :D

Nou ik ben weer helemaal happy!

Groetjes Marijke.
Ik weet dat je het misschien niet wilt, maar ik zou echt gewoon weer Windows updaten naar 8.1. Dan krijg je de meest recente updates en de allerbeste opties. Maar het ratelen van je harde schijf is nu dus ook opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Zou je misschien alsnog even je dxdiag kunnen uploaden, wil er even naar kijken i.v.m. die update.

Volg bij het updates zowiezo deze stappen: http://event.asus.com/2013/osupgrade/upgrade/ Maar upload eerst die dxdiag.

[ Voor 38% gewijzigd door mrtnptrs op 11-03-2014 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ratelen van schijf is ook weg gelukkig! ik hou t gewoon bij windows 8. Aangezien ik lang niet de enige ben met problemen met 8.1 kan het nog wel ff duren voordat die fatsoenlijk werkt.

plus ik heb die website nagekeken en mijn type staat daar niet tussen. dus windows 8 blijft het! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 21:02:
ratelen van schijf is ook weg gelukkig! ik hou t gewoon bij windows 8. Aangezien ik lang niet de enige ben met problemen met 8.1 kan het nog wel ff duren voordat die fatsoenlijk werkt.

plus ik heb die website nagekeken en mijn type staat daar niet tussen. dus windows 8 blijft het! :)
Kun je je dxdiag uploaden? Het versienummer dat jij me hebt gegeven is een gedetailleerder, ik moet die uit dxdiag hebben, die staat wel in de lijst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
------------------
System Information
------------------
Time of this report: 3/11/2014, 21:13:08
Machine name: MARIJKE
Operating System: Windows 8 64-bit (6.2, Build 9200) (9200.win8_gdr.130108-1504)
Language: Dutch (Regional Setting: Dutch)
System Manufacturer: ASUSTeK COMPUTER INC.
System Model: K56CB
BIOS: K56CB.205
Processor: Intel(R) Core(TM) i7-3537U CPU @ 2.00GHz (4 CPUs), ~2.5GHz
Memory: 8192MB RAM
Available OS Memory: 8078MB RAM
Page File: 1856MB used, 10828MB available
Windows Dir: C:\Windows
DirectX Version: DirectX 11
DX Setup Parameters: Not found
User DPI Setting: Using System DPI
System DPI Setting: 96 DPI (100 percent)
DWM DPI Scaling: Disabled
DxDiag Version: 6.02.9200.16384 64bit Unicode

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2014 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mrtnptrs schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 21:12:
[...]

Kun je je dxdiag uploaden? Het versienummer dat jij me hebt gegeven is een gedetailleerder, ik moet die uit dxdiag hebben, die staat wel in de lijst!
Maakt niet uit. de drivers voor de cd/ dvd rom speler is niet te downloaden van de asus site. ik ga niet updaten nar 8.1. het werkt en ik vind t prima zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 21:21:
[...]

Maakt niet uit. de drivers voor de cd/ dvd rom speler is niet te downloaden van de asus site. ik ga niet updaten nar 8.1. het werkt en ik vind t prima zo.
Volgens asus is jouw laptop wel compatible met Windows 8.1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mrtnptrs schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 21:26:
[...]

Volgens asus is jouw laptop wel compatible met Windows 8.1...
ze zeggen van wel idd.. maar als je verder klikt kom je op de website terecht bij mijn laptop type en dat is waar je zelf nog naar die dvd roms speler hebt gezocht.

maar ik ga verder niet discussiëren erover. windows 8 basta :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 21:29:
[...]

ze zeggen van wel idd.. maar als je verder klikt kom je op de website terecht bij mijn laptop type en dat is waar je zelf nog naar die dvd roms speler hebt gezocht.

maar ik ga verder niet discussiëren erover. windows 8 basta :P
ok, maar volg wel even mij advies in de pm's op :) Als je wilt natuurlijk... Anders zien we je hopelijk nooit meer een topic met problemen openen! :P

[ Voor 11% gewijzigd door mrtnptrs op 11-03-2014 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien opstarten in "Veilige" modus en dan kan je meestal een virus makkelijker verwijderen

een clean install kan je altijd nog overwegen

Succes
Pagina: 1