Ik zit al een tijdje te kijken naar een nieuwe pc, maar het is al weer een hele tijd geleden dat ik zelf bouw heb gedaan.( was nog met agp videokaarten...)
Tijd om weer het diepe in te gaan en te shoppen, echter is het budget zo'n 600 euro excl. Windows.
Meer moet goed onderbouwd worden want ik ben van mening dat het goed mogelijk is onder de 600.
Het systeem zal gebruikt worden om te gamen, Diablo,Planetside 2, simcity, civ....misschien weer wat meer fps zoals bf4...en de Usual office taken.
Van mijn oude systeem kan ik nog de
kast(atx, oude chieftec kast die ik hier niet meer kan vinden),
toetsenbord,muis,
speakersysteem
Harddisk 1tb
en monitor (19") hergebruiken.
Op en duur zal ik wel een nieuwe HD monitor kopen maar is nu even geen prioriteit.
Echt voorkeur voor merk heb ik niet, maar nijg ik gezien de spellen die ik speel, wel naar Intel.
Bij de videokaarten Is AMD gewoon niet te verslaan qua prijs/prestatie heb ik het idee.
Een stil systeem is altijd meegenomen maar niet een prioriteit, energie verbruik is ook niet echt belangrijk.
Oh en WiFi is vereist omdat ik hem nog al eens verplaats....(ja flink sjouwen met die grote kast..)
Overklokken zal ik niet aan beginnen met dit systeem.
Goed dan mijn gedachte kronkel:
Ben benieuwd waar jullie mee komen!
Tijd om weer het diepe in te gaan en te shoppen, echter is het budget zo'n 600 euro excl. Windows.
Meer moet goed onderbouwd worden want ik ben van mening dat het goed mogelijk is onder de 600.
Het systeem zal gebruikt worden om te gamen, Diablo,Planetside 2, simcity, civ....misschien weer wat meer fps zoals bf4...en de Usual office taken.
Van mijn oude systeem kan ik nog de
kast(atx, oude chieftec kast die ik hier niet meer kan vinden),
toetsenbord,muis,
speakersysteem
Harddisk 1tb
en monitor (19") hergebruiken.
Op en duur zal ik wel een nieuwe HD monitor kopen maar is nu even geen prioriteit.
Echt voorkeur voor merk heb ik niet, maar nijg ik gezien de spellen die ik speel, wel naar Intel.
Bij de videokaarten Is AMD gewoon niet te verslaan qua prijs/prestatie heb ik het idee.
Een stil systeem is altijd meegenomen maar niet een prioriteit, energie verbruik is ook niet echt belangrijk.
Oh en WiFi is vereist omdat ik hem nog al eens verplaats....(ja flink sjouwen met die grote kast..)
Overklokken zal ik niet aan beginnen met dit systeem.
Goed dan mijn gedachte kronkel:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4570 Boxed | € 169,88 | € 169,88 |
| 1 | MSI H81M-E33 V2 | € 46,- | € 46,- |
| 1 | MSI R9 270 2GB GAMING | € 154,- | € 154,- |
| 1 | TP-Link TL-WN822N | € 12,95 | € 12,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 62,50 | € 62,50 |
| 1 | Seasonic S12G 450W | € 59,- | € 59,- |
| 1 | Crucial 2.5" M500 120GB | € 56,49 | € 56,49 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 560,82 | |
Ben benieuwd waar jullie mee komen!