Toon posts:

week???????????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kan iemand me vertellen hoe ik kan zien welke week de processor is. (athlon)ik heb hem afgelopen donderdag besteld en ik krijg hem dinsdag/woensdag. het is een athlon 650.
weet iemand tevens ook tot hoever hij oc-ed kan worden

o ja ik heb een (gewone) athlon koeler en zo'n koeler die je in een 5,25" bay moet duwen en verder een soltek moederbord

thanks

Verwijderd

je serienummer op de kop van je athlon:
bijvoorbeeld 219929xxxxx
21->fabrieksnummer
99->jaar
29->weeknummer

een grote A->0,18micron
een grote C->0,25micron

Tot hoever die kan, is per processor verschillen, maar je moet toch wel minimaal-en dan ben ik bescheiden- 100MHz er extra uit kunnen halen,

Verwijderd

Mijn CPU is dus :
AMD-K7600MTR51B A 230006522224

K-7 600 Mhz (duh..)
fab : 23
bouwjaar 00 = 2000
week 06 = 6
A = 0.18 micron

Hoe ver zou deze kunnen dan..... ;)

• Daylights
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-09 15:20

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

pffff... weer een.

Verwijderd

Niet vragen tot hoever die kan, dat weet niemand, behalve jij nadat je het geprobeert hebt!
En als ik zet dat ie 800 haalt, loop je straks op me te zeiken als ie niet boven de 700 uit komt.

Zet de gfd maar op 1050MHz, 1.9Volt en de FSB op 125, dat kan die makkelijk hebben ;)

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Hehe, funny Rembo, moet je er niet bijzeggen dat ie dan ook met een plantenspuit de proccesor nat moet houden >:). Dan kun je pas ver OCen joh! >:) >:).

PC Specs

Verwijderd

Niet vergeten de plantenspuit te vullen met wasbenzine he! en voor het beste resultaat voordat je begint met spuiten die koeler er af halen zit toch maar in de weg.
succes!

tha
vinny
Pagina: 1