graphic card met 2 hdmi uitgangen

Pagina: 1
Acties:
  • 219 views

• StephanisK
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 24-06-2023

StephanisK

www.beervanbrugge.be

Topicstarter
Hallo,

Ik vroeg me af of iemand van jullie weet welke graphic card 2 hdmi outs heeft.

Ik weet dat je van display port naar hdmi kan, maar ik wil 8 schermen apart aansturen MET geluid over een hdmi kabels. Schermen zijn geen klonen.

Ik zoek dus eigenlijk 4 kaarten met 2 hdmi outputs elk. De grafische toepassing vraagt niet veel dus ook oudere kaarten zouden het best kunnen, qua prijs is dat misschien nog helemaal het beste, alleen ik vind tot nog toe geen kaarten met 2 hdmi outputs.

Wie kan me hierbij helpen?

Groetjes,

Stephane

Stephanisk - www.beervanbrugge.be

• sjaakwortel
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:40
http://www.visiontek.com/...es/hd-7750-dual-hdmi.html

Alleen de vraag is nu nog waar kan je die krijgen,

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:16
Displayport kan ook geluid doorgeven, althans op mijn laptop wel, hier kun je dus ook naar kijken.

PS: wat voor toepassing? Misschien is het nog handiger op te lossen met iets zonder 4 videokaarten.

• timberleek
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-02 11:37
Displayport kan inderdaad ook geluid doorgeven.

Op mijn laptop zit displayport++ (die versie kan overweg met een passieve dp-hdmi kabel), die kan ik gewoon het geluid laten doorgeven aan mijn tv (op hdmi).

De vraag is denk ik eerder of een videokaart met 2 hdmi poorten ook op beide geluid kan en wil zetten

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ahum: Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviessubfora.

Move VB -> CAA

Ahum 2: CAA beleid

In de aankoopadviessubfora verwachten we - net zoals elders op GoT - dat je zelf de moeite doet voor je een vraag stelt, en dat als je er niet uitkomt je duidelijke aangeeft waar je al gezocht hebt, wat je vond en waarom dat niet voldeed. Dat ontbreekt hier, dus gaat dit topic dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.