Hallo allemaal, graag jullie idee over het volgende:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zal het systeem gebruiken om wat te surfen, youtube en vooral natuurlijk gamen. Denk aan r-factor 2 en battlefield 4, als ik die games op normale grafische instellingen kan doen ben ik tevreden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 600-700 Euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik wil geen stroom-slurper, niet dat ik groen ben hoor, het gaat alleen om de centen
Ga je overklokken?
Nee
Ik zat zelf aan het volgende te denken, maar ik heb niet zo veel kennis in deze. Ik heb het basis budget game systeem van maart als basis genomen en hier en daar een lichte upgrade en een ssd toegevoegd.
Wat ik me afvraag is of het moederbord goed genoeg is voor de rest van de setup, er mag er best een van 20 Euro duurder in mits het toegevoegde waarde heeft. Met windows 8 kan ik niet uit de voeten, dus vandaar windows 7.
En ik vraag me af of de Tranquillo echt nodig is bij dit systeem? Ik zie dat het basis budget game systeem er geen heeft?
En geen vreemde dingen of combinaties die niet goed samengaan?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zal het systeem gebruiken om wat te surfen, youtube en vooral natuurlijk gamen. Denk aan r-factor 2 en battlefield 4, als ik die games op normale grafische instellingen kan doen ben ik tevreden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 600-700 Euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik wil geen stroom-slurper, niet dat ik groen ben hoor, het gaat alleen om de centen
Ga je overklokken?
Nee
Ik zat zelf aan het volgende te denken, maar ik heb niet zo veel kennis in deze. Ik heb het basis budget game systeem van maart als basis genomen en hier en daar een lichte upgrade en een ssd toegevoegd.
Wat ik me afvraag is of het moederbord goed genoeg is voor de rest van de setup, er mag er best een van 20 Euro duurder in mits het toegevoegde waarde heeft. Met windows 8 kan ik niet uit de voeten, dus vandaar windows 7.
En ik vraag me af of de Tranquillo echt nodig is bij dit systeem? Ik zie dat het basis budget game systeem er geen heeft?
En geen vreemde dingen of combinaties die niet goed samengaan?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon II X4 760K Black Edition Boxed | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | MSI A78M-E45 | € 47,94 | € 47,94 |
| 1 | MSI R9 270 2GB GAMING | € 152,95 | € 152,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 46,90 | € 46,90 |
| 1 | Cooler Master N300 (Closed) | € 31,64 | € 31,64 |
| 1 | Microsoft Windows 7 Home Premium SP1 (NL, OEM, 64-Bit) | € 81,95 | € 81,95 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 22,95 | € 22,95 |
| 1 | Kingston HyperX Dual Channel 8GB (KHX1600C9D3LK2/8GX) | € 76,08 | € 76,08 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 13,30 | € 13,30 |
| 1 | Corsair CX430M | € 42,- | € 42,- |
| 1 | Samsung 840 EVO 120GB | € 71,90 | € 71,90 |
| 1 | Sharkoon Media Reader III | € 8,49 | € 8,49 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 666,- | |