Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

basislaptop advies gevraagd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een laptop voor simpele dingen. Office, surfen, downloaden, youtube, facebook spelletjes, je kent het wel. Ik heb graag meerdere tabs en schermen open.

15,6 inch en het gewicht maakt niet uit. Ik heb hem bijna altijd aan de stroom zitten dus accu is ook niet zo belangrijk.

Mijn budget is ongeveer €500,00.

Op dit moment heb ik een acer aspire 5741 uit 2010 en die voldeed prima. Soortgelijke specs zijn goed genoeg.

CPU
Intel Core i3 330M @ 2.13GHz
Arrandale 32nm Technology
RAM
4,00GB Dual-Channel DDR3 @ 532MHz (7-7-7-20)
Graphics
LP156WH2-TLE1 (1366x768@60Hz)
Intel Graphics Media Accelerator HD (Acer Incorporated [ALI])

De fan is er vandaag mee opgehouden en nu houdt hij er steeds mee op omdat hij te heet wordt. Vandaar de zoektocht naar een nieuwe laptop.

Ik wil zeker geen mat scherm.

Ik kwam zelf uit op de Dell inspiron 15 Value HS 3537. Met vip code komt die op € 476,10.

Iemand nog andere ideeën?

Ik ben niet te spreken over de bouwkwaliteit van de acer aspire, maar als het erg veel in prijs scheelt wil ik nog wel een acer overwegen.

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Heb zelf deze laptop.

De processor is niet de allersnelste maar watgeen jij noemt, kan die makkelijk aan.
Gamen kan ook redelijk door de 2 videokaarten.

http://www.dixons.nl/lapt...8-4500m.html#.UxpK3IXOCM8

Verwijderd

Ik heb zelf deze aangeschaft en ik ben een student met een beperkt budget. Het is een nieuw product maar ik moet je zeggen dat ik er zeer tevreden over ben qua prijs/kwaliteit verhouding. Hij kost maar 299,- en voldoet aan alle eisen die je daarboven neer hebt gezet. Hieronder de link:

*Hier stond spam*

[ Voor 13% gewijzigd door DaMarcus op 11-03-2014 10:42 ]

• Cwookie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-11 16:50
Misschien lichtelijk off-topic. Maar gezien wat je er mee wilt gaan doen, ooit al een tablet overwogen?