Toon posts:

Dringend hulp

Pagina: 1
Acties:
  • 230 views

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag ,

Vandaag een Samsung Evo 840 ingebouwd werkt correct , echter wilde ik SATA driver updaten , windows start opnieuw op ( windows 8 ) . En doet niks meer continu blauw scherm.

Windows opnieuw installeren.

Nu heb ik continu het BIOS logo staan waar normaal het Windows logo dient te komen !

Hoe krijg ik dit ooit weer weg. Heb al mijn HDD al formateert maar het bios logo blijft verschijnen waar normaal het windows logo tijdens opstarten dient te komen.

Heb in de bios al "reset" uitgevoerd

Gaat om : Asrock b75 pro 3-m

Mijn windows functioneeert wel weer maar niet hoe ik het dus zou willen.
Alvast bedankt

• storeman
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:12
De firmware update heeft je windows kapot gemaakt waarschijnlijk. Heb je windows al een keer opnieuw geinstalleerd? Voordat je firmware update wordt altijd aangeraden een backup te maken.

Staat de sata in de juiste mode? AHCI/IDE/Raid? Als je dit wijzigt, of na een reset is teruggezet, dan kan het ook zijn dat windows niet juist wil booten.

Staat je bios in de juiste modus, legacy bios of uefi?

Overigens dien je je topics iets beter vorm te geven. Dit is geen titel waar iemand wat mee kan.

"Chaos kan niet uit de hand lopen"

Verwijderd

Topicstarter
Hij staat op "load uefi defaults" AHCI mode.

Windows werkt nu wel , echter blijft mijn asrock logo staan waar normaal het "windows logo " komt

Verwijderd

Hoi Tweakertje2014,

Jouw vraag is misschien Windows-specifiek of specifiek aan je moederbord; maar niet specifiek aan opslagtechnologie; daarom moet ik je topic helaas sluiten.

Echter, probeer zelf eens je probleem op te lossen. Mocht dat echt niet lukken, dan verwacht ik dat je volgende topicstart van veel betere kwaliteit zal zijn. Duidelijkere uitleg wat je bedoelt, screenshots, meer informatie en natuurlijk ook een goede titel voor het topic. Jouw titel 'Dringend hulp' kan echt niet; dat is niet de manier waarop wij hier op GoT met elkaar omgaan. Als we een beroep doen op elkaars kostbare tijd, dan zorgen we dat we zelf voldoende inzet laten zien, om het gebruik van die tijd ook te rechtvaardigen.

Dit is je eerste post op Tweakers.net, en alle begin kan moeilijk zijn. Weet wel dat hier op Tweakers.net er meer eigen inzet wordt verwacht dan op veel andere fora.

Vriendelijke groeten,
CiPHER

Dit topic is gesloten.