.
[ Voor 99% gewijzigd door Baken op 19-07-2022 14:50 ]
[ Voor 99% gewijzigd door Baken op 19-07-2022 14:50 ]
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
[ Voor 99% gewijzigd door Baken op 19-07-2022 14:49 ]
MacBook Air M2 Apple TV 4 64GB HomeKit iPhone 13 Pro Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
👉🏻 Blog 👈🏻
HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.
[ Voor 6% gewijzigd door Squ1zZy op 08-03-2014 15:45 ]
[ Voor 5% gewijzigd door ls789 op 08-03-2014 16:45 ]
Welkom in de IT....JWBaakman schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 21:56:
[...]maar door mijn ervaringen met gasten, de werktijden, werkgevers en de slechte arbeidsvoorwaarden zou ik graag in een andere sector aan het werk gaan.
Gamen en PC's bouwen is leuk, maar geen echte IT. Wederom, afhankelijk van je functie eist men veel meer van je. Bedenk je welke kant van de IT je eerst op wil. Je hebt een softere kant zoals projectondersteuning of projectleiding maar ook de technischere kant van bijvoorbeeld ontwikkelaar of systeembeheerder.Ik heb altijd veel affiniteit met ICT gehad, ik gamede vroeger veel, ik heb mn eigen pc in elkaar gezet en als iemand in mijn omgeving een pc probleem haal ik er voldoening uit om hiermee te helpen.. Het probleem is echter dat ik absoluut geen relevante diploma's of opleidingen hiervoor heb.
Na mn middelbare school ben ik gaan studeren aan de Hotelschool. Een echte studiebol ben ik nooit geweest en toen ik de kans kreeg om ondernemer te worden heb ik mijn opleiding afgebroken. Het ondernemerschap is uiteindelijk geen succesverhaal geworden en ik ben daarna gaan werken in de horeca, iets wat ik altijd al als bijbaantje deed tijdens mn studie. Ik heb dit altijd met veel plezier gedaan, maar ik wist dat ik dit niet mn leven lang wilde doen.
Waarom C# en .NET? Wil hij programmeur worden? Ik denk dat Microsoft Certificaten beter is. Dus beginnen met 70-680 bijvoorbeeld. Pluralsight is een goede tip trouwens. Lynda.com is er nog zo 1Pepehv schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 18:31:
Zorg voor certificaten / ervaring met C# .NET.
Volg cursussen via de diverse platformen die hierboven worden aangedragen (bekijk ook eens Pluralsight.com), en probeer MCPD te worden (http://www.microsoft.com/...s/mcpd-certification.aspx). Zet dit vervolgens op je LinkedIn profiel, ik denk dat je binnen een week aan de slag kunt.
Geweldig idee! Dit spreekt me heel erg aan!The Eagle schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 12:41:
Zomaar een brainfart: waarom niet beiden combineren? Genoeg bedrijven die automatisering leveren specifiek voor horeca. Denk aan kassa en bestelsystemen. Met jouw niveau en interesse zou je daar best eens projectleider kunnen worden ofzo. Of iig beginnen als iemand die dat soort trajecten begeleid of inhoudelijk installeert
Ben ik me terdege van bewust, dit is ook juist wat ik zoek!Gamen en PC's bouwen is leuk, maar geen echte IT. Wederom, afhankelijk van je functie eist men veel meer van je. Bedenk je welke kant van de IT je eerst op wil. Je hebt een softere kant zoals projectondersteuning of projectleiding maar ook de technischere kant van bijvoorbeeld ontwikkelaar of systeembeheerder.
Veel opleidingen zoals bedrijfskundige informatica of zoiets leiden meer tot de softere kant.
Begrijp me niet verkeerd, ik zeg niet dat ik een 9 tot 5 baan wil, absoluut niet. Ik zoek een nieuwe uitdaging in een andere sector, nu ik nog in mogelijkheid ben om bij te leren/om te scholen.Welkom in de IT....Afhankelijk van waar je gaat werken en welke functie je hebt kan het ook nogal verschillen in de IT. Veel mensen hebben nog het idee van hoge salarissen en snelle leasbakken, maar dat is het zeker niet (meer).
Een 9 tot 5 baan willen is geen schande of zo... Ik zeg alleen dat als je niet houdt van dingen als 's nachts of in het weekend moeten werken dat het in de IT soms van je verwacht kan worden.JWBaakman schreef op zondag 09 maart 2014 @ 12:22:
Begrijp me niet verkeerd, ik zeg niet dat ik een 9 tot 5 baan wil, absoluut niet. Ik zoek een nieuwe uitdaging in een andere sector, nu ik nog in mogelijkheid ben om bij te leren/om te scholen.
Over het salaris of andere arbeidsvoorwaarden heb ik nog geen moment nagedacht, dit is bijzaak voor mij. Ik heb een gunstige hypotheek met een lage effectieve rente, ik leef zuinig Met 1300/1400 netto kan ik nog makkelijk rondkomen.
ICT & Reizen
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq