Toon posts:

League of Legends video probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Elders al per ongeluk illegaal gepost;

Kan iemand mij helpen met een grafisch probleempje?

Ik wou vanmiddag een potje spelen op mijn nieuwe laptop met een Radeon HD8750M grafische kaart en Windows 8.1.
Het werkte prima tot het moment dat het spel gaat inladen (het laadscherm met percentages). Dat begon te flikkeren (sorry een andere benaming weet ik zo niet). Tijdens het spel was dit ook zo. Heb wat aangekloot bij de settings maar het ging niet weg.

Iemand dit al wel eens gehad of bekend met de oplossing? Het was erg vervelend aangezien ik een hekel heb aan mensen die AFK gaan. Heb dus snel met de oude computer het spel opgestart en heb enkel de eerste 8 minuten gemist. Maar was wel vervelend. De volgende keer heb ik graag een oplossing om dit te voorkomen.

En of ik de drivers up to date heb....... Ik heb sinds gisteren na bijna 10 jaar OSX weer een Windows machine en het is nogal anders als toen ik afscheid nam van Windows. Heb het configuratiescherm - apparaatbeheer inmiddels gevonden en hij geeft nergens errors aan. (geeft aan dat de beste stuurprogramma's al zijn geïnstalleerd.)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2014 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isimba
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-09-2022
In windows 7 kan je in het start menu zoeken, als je hier CCC in typy kan je dit "programma" openen. Ik weet niet of het op dezelfde manier werkt in windows 8 maar dit is het programma wat regelt bij welke toepassing welke videokaart wordt gebruikt. Lage prestaties -> dan wordt de interne (op het moederbord) videokaart gebruikt. Als je dit op hoge prestaties zet wordt de Radeon HD8750M gebruikt. Wellicht dat je hier league of legends aan toe kan voegen en dan aangeven dat het op hoge prestaties moet worden gedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank je. Ik kan idd dat programma vinden. Als ik erop dubbelklik geeft hij aan dat hij niet kan openen omdat er momenteel geen instellingen die geconfigureerd kunnen worden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is inmiddels opgelost. Heb de game niet meer full screen draaien volgens de instellingen maar zonder kaders oid (en nog steeds fullscreen)....