Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ervaringen Serverdienst Almere evt omgeving

Pagina: 1
Acties:
  • 571 views

• Scandic2008
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-11 20:54
Zijn er mensen die mij een bedrijf kunnen adviseren waar je als zzp'er je bestanden op een server kan plaatsen alsmede bepaalde software kan laten installeren resp zelf kan doen (tegen scherpe tarieven)

Heb zelf geen ervaringen in dit segment

[ Voor 4% gewijzigd door Scandic2008 op 08-03-2014 12:36 ]

• TVH7
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-10 23:14

TVH7

Tango Victor Hotel Seven

Maar wat wil je er precies mee doen volgens mij is een VPS ook gewoon prima?
Kijk eens even naar een VPS bijvoorbeeld bij transip.

Je vraag is ten eerste niet heel erg duidelijk en wat ik er uit opmaak ook niet echt psn...

[ Voor 33% gewijzigd door TVH7 op 07-03-2014 20:32 ]

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:52
Wat heeft dit met Professional Networking & Servers te maken?

Verder geef je eigenlijk helemaal geen informatie wat je nu precies zoet of wilt.

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13:14
Volgens mij zoekt hij een ICT diensverlener die zijn computer aan het werk houdt.

• Scandic2008
Momenteel staan er klantenbestanden in de cloud.In de toekomst zullen aparte software programma's gebruikt gaan worden om aan vragen uit de markt te kunnen voldoen.Inloggen zou vanuit heel mogelijk moeten zijn.

Zodoende overweeg ik om alles extern onder te brengen - waar zou de vraag beter op zijn plaats zijn dan binnen psn

• TVH7
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-10 23:14

TVH7

Tango Victor Hotel Seven

De cloud is een heel erg open begrip. Ik neem aan dat de klantengegevens op een simpele (domme) database/webserver server staan op het moment en je wilt nu eigenlijk naar een server gaan die je kan beheren en die eventueel applicaties zelf kan draaien.
Scandic2008 schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 21:09:
Inloggen zou vanuit heel mogelijk moeten zijn.
Deze zin begrijp ik niet helemaal. Ik denk dat beheerders van afstand moeten kunnen inloggen?
Zoja dan blijf ik nog steeds bij het standpunt: Neem een vps en laat dit eventueel door een professional configureren. Dit is feitelijk weer een cloud oplossing maar dit keer kan je wel applicaties draaien en de boel zelf beheren. Een VPS is feitelijk precies wat je wilt en een stuk goedkoper. Want als je een eigen server zou willen dan praat je meestal over een dedicated server en die kunnen snel een stuk duurder zijn. Verder is de kans op downtime bij een dedicated server groter als bij een betrouwbare vps boer omdat je met behulp van virtualisatie je vm's heel makkelijk kan clonen naar een andere server.

• Scandic2008
Correct wat hierboven gezegd wordt - "inloggen zou vanuit heel NL mogelijk moeten zijn"

VPS en configuratie door professional - ervaringen/tips met betrouwbare vps "boeren" ?

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Tilaa, cloudVPS etc. Zoek eens op het forum rond, zijn genoeg VPS topics te vinden.

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:42

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Volgens mij stel je eigenlijk de verkeerde vraag. Als ik het goed lees ben je eigenlijk op zoek naar een systeembeheerder om software voor je te installeren. Als je die gevonden hebt dan kan hij wel uitzoeken welke server je daar voor moet huren. Servercapaciteit huren is makkelijk, er zijn honderden (Nederlandse) bedrijven die dat voor een paar tientjes voor je kunnen regelen. Het beheer van zo'n server is echter moeilijker (en dus duurder), dat vereist persoonlijke interactie. Zoek dus een beheerder om de software voor je te installeren en daar een geschikte VPS bij te kiezen.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-11 20:57

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Zie de genoemde tips in de richting.
Dit is niet een topic zoals we die in PNS verwachten.
Probeer eerst eens een duidelijk beeld voor je zelf te schetsen wat je nu precies wilt, wat dit mag kosten en welke eisen je daaraan stelt.
Vervolgens kun je eens een beetje op internet rondkijken welke spelers er in die markt zijn en daar je gemaakte lijstje tegenaan houden.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.