App OSX boekhouding financiën

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zozamis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Hi, ik ben benieuwd naar de ervaringen van mensen die hun financiële boekhouding niet via excel
maar via een van de velen aangeboden apps uit de appstore bijhouden.

Raden jullie het aan om het via een app te doen ipv excel en welk programma vind je prettig werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ93
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:51

JJ93

Error 418

Ik heb niet heel veel boekhouding te doen maar ik vind Pages uit het iWork pakket op zich wel prettig werken. Ik weet niet hoe geavanceerd het precies is. Maar ik neem aan dat je ook gewoon macro's kan maken en dergelijke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerbek312
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-09 10:57
Ik vind er niet een echt prettig werken, omdat het allemaal cashflow gebaseerd is. Ik wil ook graag werken met balans en afschrijven van investeringen (auto, inventaris, etc), maar heb dat nog niet echt kunnen vinden. Als je daar geen prijs op stelt, zou je kunnen kijken naar Afas Personal.

Pages is niet geschikt voor het verwerken van boekhouding daar dit een tekstverwerker is.

[ Voor 10% gewijzigd door Lekkerbek312 op 07-03-2014 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ93
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:51

JJ93

Error 418

Oh ik bedoelde Numbers.. Ik gebruik Numbers alleen voor wat basis gegevens noteren maar voor simpele dingen vind ik het in ieder geval prettig werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marco
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09:17
Zoek je iets voor je persoonlijke financiën, of voor de boekhouding van een bedrijf(je)? Voor persoonlijke financiën heb ik in de App Store nooit wat kunnen vinden, daarom gebruik ik het eerder genoemde Afas Personal al een aantal jaar. Dat is prima voor inzicht in je eigen zaakjes, maar heeft verder niets te bieden voor bedrijven vind ik, daarom zal het ook Personal heten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusajiro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-02-2022
Ik gebruik al jaren Moneywiz en kan het iedereen aanraden :D

XBOX One: Agonis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Voor zakelijke boekhoudsoftware kan ik je Reeleezee van harte aanraden, is gratis, zeer uitgebreid en werkt via Safari (en kan dus op meerdere computers gebruikt worden). In één woord ideaal!

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Een ander mooi programma, die mij toch blijft charmeren ondanks de verschillende meningen is gnuchash.
Voor mij is hierbij het grote voordeel de mogelijkheden, waarvan de android app een van de grote voordelen is voor mij persoonlijk. Ik kan onderweg uitgaven invoeren en simpel importeren in de desktopversie. Daarnaast het feit dat het multiplatform is, maakt het voor mij een zeer geschikt product.

[ Voor 72% gewijzigd door Slaiter op 08-03-2014 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fguchelaar
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-10 23:35
Je zou, als je toch bij Excel uitkomt en het voor zakelijke doeleinden is, eens kunnen kijken naar 'EasyAdmin' (http://www.excelboekhouding.nl/web/).

Heb ik zelf uiteindelijk niet voor gekozen, omdat mijn administratie relatief eenvoudig is én het ook leuk vond om zelf wat in Excel te knutselen; ga ik overzetten om Numbers een dezer dagen trouwens.

.Box | Zet de Klok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:26
Fusajiro schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 20:15:
Ik gebruik al jaren Moneywiz en kan het iedereen aanraden :D
Als je bij de ING zit is deze app waardeloos aangezien het niet om kan gaan met de exportformaten van de ING. Je zal dus alles handmatig moeten invullen. Iets als Afas Personal (vroeger Yunoo) kan wel je mutaties automatisch inlezen. Scheelt dus een hoop werk.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firecaps30
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:12
Ik heb voor mijn bedrijfje meerdere online pakketten geprobeerd, en bij Acumulus heb ik gevonden wat ik zocht! Ook met de belastingaangifte invullen een eitje!

Simpel, overzichtelijk, geen poespas. Gratis trial van 30 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusajiro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-02-2022
Sluuz schreef op maandag 10 maart 2014 @ 08:09:
[...]

Als je bij de ING zit is deze app waardeloos aangezien het niet om kan gaan met de exportformaten van de ING. Je zal dus alles handmatig moeten invullen. Iets als Afas Personal (vroeger Yunoo) kan wel je mutaties automatisch inlezen. Scheelt dus een hoop werk.
Mja, ik vul het altijd gewoon in op het moment van transactie.

XBOX One: Agonis

Pagina: 1