Beste Tweakers,
Sinds enkele weken heb ik een Pioneer MCS-333 home cinema set. Ik heb echter een probleem met het beeld van de Apple TV. Ik heb een kort filmpje gemaakt om een idee te geven:
https://www.dropbox.com/s...ple%20TV%20flickering.mp4
Als ik de Apple TV via HDMI aansluit op de Pioneer krijg ik dit. Andere feiten:
- Het probleem treedt op bij elke HDMI-kabel (Panasonic, Action en een onbekend merk).
- Het probleem treedt op bij elke HDMI-poort van de Pioneer.
- Een XBOX of elk ander apparaat heeft dit probleem niet.
- De Apple TV geeft op (in ieder geval mijn) twee andere TV's geen enkel probleem als ik deze direct aansluit.
- Ik heb meerdere resoluties en verversingssnelheden geprobeerd, het maakt geen enkel verschil.
- De Apple TV heb ik een keer hersteld, om alles maar uit te sluiten.
- Beide apparaten draaien op de laatste firmware.
Pioneer zegt zelf van niks te weten en kan geen oplossing geven. Wie heeft de oplossing? Bij voorbaat dank.
Sinds enkele weken heb ik een Pioneer MCS-333 home cinema set. Ik heb echter een probleem met het beeld van de Apple TV. Ik heb een kort filmpje gemaakt om een idee te geven:
https://www.dropbox.com/s...ple%20TV%20flickering.mp4
Als ik de Apple TV via HDMI aansluit op de Pioneer krijg ik dit. Andere feiten:
- Het probleem treedt op bij elke HDMI-kabel (Panasonic, Action en een onbekend merk).
- Het probleem treedt op bij elke HDMI-poort van de Pioneer.
- Een XBOX of elk ander apparaat heeft dit probleem niet.
- De Apple TV geeft op (in ieder geval mijn) twee andere TV's geen enkel probleem als ik deze direct aansluit.
- Ik heb meerdere resoluties en verversingssnelheden geprobeerd, het maakt geen enkel verschil.
- De Apple TV heb ik een keer hersteld, om alles maar uit te sluiten.
- Beide apparaten draaien op de laatste firmware.
Pioneer zegt zelf van niks te weten en kan geen oplossing geven. Wie heeft de oplossing? Bij voorbaat dank.
[ Voor 0% gewijzigd door TKroon op 07-03-2014 15:38 . Reden: [video] werkt niet, nu [url] van gemaakt ]
Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV