Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Joomla] Update van 1.5 naar 2.5 is niet goed gelukt*

Pagina: 1
Acties:

• Thaimaster
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-08 15:46
Goedemiddag mede-tweakers,

Ik heb een vraag over het updaten van Joomla.
Een vriend van me had zijn site 1.5 draaien en was door de hoster geblokkeerd omdat de site gehacked was.
Nu heb ik voor hem de site geupdate door gebruik te maken van jUpgrade naar 2.5.
jUpgrade plaatst de site niet over de oude heen maar maakt een nieuwe in een subdirectory.
Door met Akeeba een backup te maken van de site en deze backup vervolgens in de root de plaatsen als de root leeg is kun je met Kickstart van Akeeba de backup uitpakken en vervolgens een wizard doorlopen voor het activeren.

Dit is nu allemaal gedaan echter wordt de site niet goed weergegeven en de administrator pagina helemaal niet meer.
Iemand een idee wat er fout gaat?

De geupdate site staat hier
De uitgepakte site staat hier

Het het idee dat het iets kleins is maar kom er niet uit.
Alvast bedankt.

[ Voor 8% gewijzigd door Thaimaster op 07-03-2014 15:05 ]

Pizza!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Al je resources doen het niet!

edit:

Waarom zoek je niet op manieren om je website te verplaatsen van een subfolder naar je root? ;)

[ Voor 8% gewijzigd door BtM909 op 07-03-2014 15:08 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Thaimaster
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-08 15:46
BtM909 schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 15:07:

edit:

Waarom zoek je niet op manieren om je website te verplaatsen van een subfolder naar je root? ;)
Dat is wel gek, de verwijzingen in de URL's kloppen niet, staat 2 keer de domeinnaam in.
BtM909 schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 15:07:

edit:

Verplaatsen is misschien een beter idee.
Bedankt voor de tip 8)7

Pizza!