Toon posts:

burn-in

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi ik heb een cel 566 nu heb ik wat gehoord over "burn-in" meer volt op je cpu.
hoe doe je dit en hoe lang en moet er dan een prog draaien om de cpu extra te belasten.

ik een be6 cel2/566 abit slotkett

2xM

Verwijderd

In de bios je corevoltage op 1.75 zetten en de FSB gewoon op 66Mhz laten staan.
Laat een nachtje Prime95 torturen en hij brand lekker in.

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 11:24

hilgo

Clear your mind of can't.

Ik heb zelf ook een celly2 566 en in eerste instantie wilde hij windows niet booten op 850Mhz. (Zelfs niet bij 1.9v) Na een beetje inbranden (voltage op 1.85, 566Mhz) boot hij nu wel in windows maar halverwege 3DMark 2000 hangt de hele reutel... Heb nu een betere cooler besteld en dan weer verder prutsen.
Maar goed, genoeg over mijn bakkie...
Als 'burn in' proggy kun je natuurlijk ook een koetje laten grazen... :) Belast je cpu ook voor de volle 100%...

Discogs

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Maar wat doet het Burn-in dan?
went je processor dan aan die voltage ofzo?

mijn celeron 300A@416 wil niet hoger dan dat moet ik hem dan ook eens laten inbranden op een hogere voltage ofzo? hij draait nu op 2.00 Volt

39

Verwijderd

mwoah met die celly 300A ben je te laat denk ik, en wat het doet, ik zou het niet weten

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Waarom ben ik daarmee te laat? en waarom?

39

Verwijderd

Hilgo :
Ik heb precies hetzelfde probleem gehad als jij. Hij wilde niet op 850 booten. Toen heb ik eerst een nieuwe kewler gekocht,een Golden Orb van www.oc-shop.nl . Toen wilde ie nog steeds niet en het corevoltage stond op maximum(1.75) nu met mijn MSI converter op 1.85 corevoltage en op 102*8.5=866Mhz maar CPUID geeft 874Mhz aan met een FSB van 102.91Mhz.
Dus met die kewler ga jij het ook halen :D :D

Verwijderd

Als 'burn in' proggy kun je natuurlijk ook een koetje laten grazen
ik heb m'n K7 op 1.8V staan, en continu op deze manier belast. Betekend dit dat m'n voltage nu weer omlaag kan en nog steeds stabiel blijft lopen?

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09 16:22

Stropdas

Insert subtitle here

He Rembo, gewoon proberen, het is de moeite waard, als het niet kan, nog even doorgrazen

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Pagina: 1